Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges til download side.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

har en lille ide hvis der er et par stykker der er frisk på et samarbejde med mig

hvis vi er et par stykker vil det gå lidt hurtigere i vejret

men det tager self tid og den har jeg masser af

har en ide om et site

download site

har en fed fantasi til designet så tror godt der ville kunne være kunder

min ide er at have et downloader site hvor folk kan downloade deverse ting gratis

og ville tror der er masser af penge og hente hvis designet er fedt lavet

er selv en person der sidder meget foran computeren til hverdag

hvis du/i kommer fra kbh eller storkøbenhavn kunne det være lækkert er selv derfra så kunne man mødes og snakke

men min ide er at have et download site med alt man kan downloade

fra spil til bøger til film musik design skabeloner programmer og meget meget mere

fantasien sætter kun grænser

men jeg tænker et par stykker er meget godt så kan man altid trække på hinanden og der er flere ideer til noget nyt der skal igang

havde tænkt på et programør der kan lave i 3d eller sådan noget i den stil lige meget hvad der er i om det er

i html eller i cc+ eller hvad det er i siger mig ikke så meget

også nogle der har ideer til det ene og det andet der skal ligge på sitet alt skal self være efter loven

og jo mere vi selv laver og finder på jo færere penge skal vi af med til de forskellige

så hvis det lyder intressant lad mig høre fra dig/jer du/I

vil selv rigtig gerne det her men er bare ikke kommet igang i nu da man skal have nogle smæk

for at træde det i kraft så hvis der er nogle der er frisk ¨på sådan et projekt så skriv endelig

der er ikke et lille stykke arbejde der lægger for har masser ideer til udvikling af nye site

men man kan også gøre det i samme site til når folk venter

på deres download

og havde forestillet mig downloadet var uden p2p så

der er ikke så svært og finde ud af tror jeg men lad det komme an på en prøve

M.v.h Mike

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal være velkommen til at sende mig en PM, hvor du beskriver det design, du forestiller dig, og forklarer, hvordan du vil hente penge på det. Jeg gætter på, det er gennem reklamer, men uddyb gerne.

Vh
Christian 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)