har en lille ide hvis der er et par stykker der er frisk på et samarbejde med mig hvis vi er et par stykker vil det gå lidt hurtigere i vejret men det tager self tid og den har jeg masser af har en ide om et site download site har en fed fantasi til designet så tror godt der ville kunne være kunder min ide er at have et downloader site hvor folk kan downloade deverse ting gratis og ville tror der er masser af penge og hente hvis designet er fedt lavet er selv en person der sidder meget foran computeren til hverdag hvis du/i kommer fra kbh eller storkøbenhavn kunne det være lækkert er selv derfra så kunne man mødes og snakke men min ide er at have et download site med alt man kan downloade fra spil til bøger til film musik design skabeloner programmer og meget meget mere fantasien sætter kun grænser men jeg tænker et par stykker er meget godt så kan man altid trække på hinanden og der er flere ideer til noget nyt der skal igang havde tænkt på et programør der kan lave i 3d eller sådan noget i den stil lige meget hvad der er i om det er i html eller i cc+ eller hvad det er i siger mig ikke så meget også nogle der har ideer til det ene og det andet der skal ligge på sitet alt skal self være efter loven og jo mere vi selv laver og finder på jo færere penge skal vi af med til de forskellige så hvis det lyder intressant lad mig høre fra dig/jer du/I vil selv rigtig gerne det her men er bare ikke kommet igang i nu da man skal have nogle smæk for at træde det i kraft så hvis der er nogle der er frisk ¨på sådan et projekt så skriv endelig der er ikke et lille stykke arbejde der lægger for har masser ideer til udvikling af nye site men man kan også gøre det i samme site til når folk venter på deres download og havde forestillet mig downloadet var uden p2p så der er ikke så svært og finde ud af tror jeg men lad det komme an på en prøve
M.v.h Mike |
Hej
Du skal være velkommen til at sende mig en PM, hvor du beskriver det design, du forestiller dig, og forklarer, hvordan du vil hente penge på det. Jeg gætter på, det er gennem reklamer, men uddyb gerne.
Vh
Christian