Det er aldrig dårligt, at få en anbefaling fra selveste projekt-lederen Henrik Jensen fra Cepos Universitet :) |
Hej Sasa! Stort tillykke med det :-). Jeg vil gerne give Henrik Gade Jensen ret i, du er en meget sympatisk fyr!
Det er aldrig dårligt, at få en anbefaling fra selveste projekt-lederen Henrik Jensen fra Cepos Universitet :) |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Hej Sasa! Stort tillykke med det :-). Jeg vil gerne give Henrik Gade Jensen ret i, du er en meget sympatisk fyr! |
Cool :-) En anbefaling fra Cepos fås næsten ikke bedre. Hvordan går det med websiderne i øvrigt? |
Tusinde tak Erik. Det har været en stor og lærerig fornøjelse, at være på Cepos Universitet. Jeg har aldrig været sammen med så unge ambitiøse mennesker før i mit liv. Jeg kan kun anbefaler jer, at sende jeres børn afsted når tiden nu engang vil tillade det. Selvom nogle af jer ikke ser jer selv som borgerlige, så kan det ALDRIG skade at prøve at forstå den "anden side". For hvor frihed regerer, agerer mennesket bedst! |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
det er ganske enkelt ekstrem god anbefaling du har fået der super tillykke med det |