Hej, Nu har vi i WEXO lavet lidt spændende AdWords-videoer, som jeg håber kommende AdWords-annoncører kan få glæde af. Min kollega, og bedre halvdel, har haft fornøjelsen af at undervise nordjyske virksomheder i AdWords på vegne af iVækst i Århus, Vejle og Aalborg de sidste par år. Samlet er det blevet til ca. 200 virksomheder fordelt på de tre byer. Det har været rigtig spændende og en lærerrig oplevelse for alle parter. I forbindelse med kurserne, har vi valgt at lave et videokursus til fri afbenyttelse. Vi har taget al den feedback vi har fået fra de mange virksomheder, samt de spørgsmål der er stillet til de enkelte kurser og sammensat en grundig liste over hvilke punkter der er vigtig at komme omkring. Det resultat blev så kørt forbi to journalister, som hjalp os med det tekniske og formidlingen. Vi er selv glade for nu at kunne udbyde et AdWordskursus, der i lighed med de andre er gratis, men som forhåbentlig bliver set af endnu flere. Hvis du selv skal til at igang med Google AdWords, så håber jeg du vil tage dig tid til at kigge dem igennem - spørgsmål og kommentarer er velkommen per mail og som privat-beskeder. Til dem der mangler kuponer, så er vi medlem at Google Engange og har dermed vores eget feed - så send en besked, og få lidt gratis råd og en kupon retur. Mangler I et kursus/foredrag til marketingsafdelingen, kan hun faktisk bookes lige her. God fornøjelse med videoerne, håber de kan bidrage til jeres succes :) Samlet link til kanalen: http://www.youtube.com/user/WEXOdk |
Godt gået!