Jeg er igang med at starte beklædnings-virksomhed og vil gerne have bæredygtighed som grundsten i mine designs. Men det er meget svært at finde leverandører, da andre virksomheder holder kortene tæt til kroppen... Jeg tænker at tage på en tekstilmesse i London enten i efteråret eller til vinter, men vil rigtig gerne undersøge mulighederne for at finde frem til en leverandør inden. Kan nogen komme med gode råd til steder et lede eller kender nogen ligefrem en god certificeret bæredygtig leverandør?! :-)
Jeg er mest interesseret i eksempelvis Tyrkiet, da det ikke fungerer at leverandøren er for langt væk fra Dk. Når det netop handler om bæredygtighed er det jo vigtigt at jeg rimelig ofte kan komme til leverandøren og samarbejde face to face, så jeg er sikret at alle krav bliver overholdt...
Jeg har en del kontakt i Tyskland og Paris hvor jeg har købt børne tøj og dametøj samt burde og gallakjoler jeg vil sælge mine kontakter for 200.000 kr og ta med dig ned og vise dig hvordan vi handler ind i Tyskland samt Paris.
Ellers tak, det har ingen interesse da jeg selv designer og ikke køber andres færdige styles.
Derudover vil jeg aldrig give 200.000 for noget i den retning, så er det en del billigere selv at tage et smut til tekstilmesse i Tyskland, London eller Paris :-)
Hej Måske ka jeg hjælpe dig. Jeg ska bare vide om hvilke krav du forventer. Økologisk metervare eller også nogle bestemte arbejdskrav? Jeg har en god kontakt i Ungarn til små ordre. Mvh Pia www.pajpattern.dk
Jeg leder efter et sted jeg både kan få en certificeret økologisk metervare og certificerede gode arbejdsforhold. Jeg vil bygge virksomheden op, blandt andet over disse krav, så det er meget grundlæggende vigtigt at de er på plads og netop certificerede, så jeg kan holde hvad jeg lover mine kunder :-)
Er det noget der evt passer på din Ungarnske kontakt, så er jeg meget interesseret..?
Jeg er ved at etablere virksomhed der arbejder med at finde bæredygtige tekstilleverandører, så hvis du stadig er på jagt er du meget velkommen til at kontakte mig.
Du kan evt kigge nærmere på hjemmesiden: www.fabricphilosophy.com eller kontakte mig på info@fabricphilosophy.com