Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om Liked?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Overskriften stiller spørgsmålet, du kvitterer med et svar.

Se siden her

Koncept

Konceptet er enkelt. Samle så mange produkter inden for tøj og fashion som overhoved muligt – og vise dem til brugerne på en god og overskuelig måde. Altså et sted hvor man i teorien burde finde det man leder efter uden problemer og om muligt på flere webshops, så man kan vælge hvor man har lyst til at købe.

Fremtidsudsigterne

Lige nu er der fokus på at lave farvegenkendelse af billederne så man kan søge efter farver også - en crawler som kan crawle flere webshops fra produkter, så udvalget bliver endnu større – forbedret søgealgoritmer og filtre, så resultaterne bliver endnu mere præcise.

Tak for jeres tid og interesse :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Patrick

Jeg synes siden er super flot og meget nemmere at finde rundt i..

Vil egentligt bare give en "thumps up" og så glæde mig til at se det færdige resultat :-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tak skal du have :-)

Men heldigvis bliver gode hjemmesider aldrig færdige. Der er altid et eller andet man lige kan forbedre eller bygge videre på.

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige en hurtig ting:

Jeg går ind på forsiden, klikker på  linket til "Skjorter", i menuen for "Herre".

Nu kommer jeg så ind og ser en masse skjorter, men godt og vel halvdelen er til kvinder. Jeg har lige fortalt dig at jeg gerne ville kigge på skjorter til herrer. - Ikke optimalt Wink

Derudover synes jeg også godt at du må skrive på din "loading" side (Når man har klikket på et produkt), at du må skrive "Du viderestilles nu til [shopnavn]".

Men et fedt koncept!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kentora,

Tak for din feedback!

Ja jeg kørte også med at man kom ind på kategorierne baseret på køn som start. Fik bare noget negativ respons som gjorde at jeg fjernede det kort og ændrede nogle algoritmer. Tak fordi du lige mindede mig om at sætte det på igen :-)

Med hensyn til viderestilling, så kan det være du har ret. Jeg må lige overveje hvad jeg selv mener vil være bedst for brugerne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

er alle sko til kvinder eller skal jeg kigge alle 2251 tilbud igennem det vil nok ingen vis er herre og kun se damesko så gider ingen gå til side 2 eller mere

udsalg med mere ser også ud til blandes samme i køn men jeg kan sådan set meste se kvindetøj men mon ikke der er udsalg også på herretøj men som herre synes jeg siden meste henvender sig til kvinder da de produkter er meste fremme , men det kan også være kvinder køber meste men der er nok ikke mange herre der køber når de skal lede lidt mere ved udsalg jeg køber dog også meget på udsalg jeg elsker et godt tilbud så der kigger jeg først og det tror jeg mange andre gør , en super mulighed kunne være man kunne klikke herre og damer på flere sider og vist slet ikke herretøj på udsalg ja så er der ingen vare men jeg tror dog nogle mister købelysten vis ikke lige ser om der er udsalg og ikke kan se det hurtigt

cvr nummer i fodnoten på siden , det styrker sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

Tak for din feedback.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med inddeling af herre/dametøj, for på alle kategorier der fremgår flere køn på, kan man specificere sit køn:

Måske burde jeg dog gøre dette endnu tydeligere, så det er taget til efterretning.

Liked er slet ikke inddelt i sidetal, så det jeg kan ikke se hvad du mener med at gå til "side 2".

CVR nummeret er allerede angivet på "kontant / info" siden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Hej Michael,

Tak for din feedback.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med inddeling af herre/dametøj, for på alle kategorier der fremgår flere køn på, kan man specificere sit køn:

Måske burde jeg dog gøre dette endnu tydeligere, så det er taget til efterretning.

Liked er slet ikke inddelt i sidetal, så det jeg kan ikke se hvad du mener med at gå til "side 2".

CVR nummeret er allerede angivet på "kontant / info" siden.

kunne de ikke komme lige under emmet end som det gør nu i venstre side det er ikke lige noget man tænke over det er kønsopdelt når inddeling linket er så lang væk fra hvor jeg klikket hen på den underside

jeg vil mene det styrker sidens troværdighed man hurtigt kan se dit cvr nummer ikke alle kigger på kontakt siden så det er en fordel det er i fodnoten på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Micael,

Jeg har faktisk prøvet at have kønnene under overskriften på siden, i stedet for i venstremenuen, men det havde en markant dårlig effekt på konverteringen. Nu kan jeg personligt også bedst lige at man kan specificere sit køn, hvor man specificere sit udvalg og sine forhandlere under de givne mærker.

Men det er taget til efterretning.

Tak for din tid :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super ide!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)