Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken efterskole?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Mine forældre vil gerne have at jeg tager på en efterskole i 10'ende klasse, eftersom de mener det er sundt. Helst vil jeg bare gerne videre i livet, og køre direkte på HHX.

Jeg er blevet skrevet op på nogle forskellige skoler, men ingen af dem indeholder det som jeg interessere mig mest for - Business/handel, marketing og innovation.
Jeg vil derfor høre jer, om i havde et bud på en efterskole der indeholder de ting:)?

Mvh
Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41

Hej Kasper

Tirstrup Idrætsefterskole kan helt klart anbefales (årgang 04-05) - Ligger nede ved lufthavnen i Aarhus og er en sports + faglig efterskole. Du lære at bo, leve, tage ansvar, give ansvar og respektere andre - samtidig med du lære og kan dyrke din hobby (idræt) samtidig.

Et helt utroligt fedt år, hvor du lærer rigtig mange mennesker at kende, både elever og lærer.

Jeg var der i årgang 04-05, og er et år jeg aldrig vil fortryde jeg tog.

Derudover vil jeg anbefale at tage et kig på Ranum Efterskole. Min søster arbejder der som lærer, og på skolen har de også kreative fag. 

Jeg blev ikke ivrige efter og ville have jeg skulle på efterskole, men bakkede op og støttede mig - Idag er de mine sparringspartnere på alle fronter.
- Blot et godt råd: Gør ikke noget hvor du synes det føles rigtig og har lyst til det

God vind, og hav en rigtig god aften 

Med venlig hilsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:56

Hej Kasper,

Jeg kender ikke lige til en efterskole der specifikt har noget med Business, marketing og innovation, men de fleste efterskoler giver gode kompetencer inden for mange gode områder du kan bruge fremover.

Jeg har lige haft en datter på Hardsyssel Efterskole og til næste år skal jeg have min anden datter på Rønde Efterskole.

Begge skoler kan jeg klart anbefale.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:47

Tak for svarene:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)