Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal der være ".dk" i mit logo?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle siger til mig at det ikke er proff at bruge ".dk" i mit logo, og andre siger det modsatte. Nu er det sådan at der er kommet mange websider der hedder det samme som min, og så tænker jeg jo at hvis de i USA ser der står AppsAndroid, så ved de jo ikke hvor de skal henvende sig. Når jeg så kigger herhjemme kan jeg godt se at nogle ikke benytter ".dk", men er det ikke mere hvis navnet er dansk?

Hvad mener i herinde? Bruger du ".dk" i dit logo?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:29

Synes du skal gøre hvad du har lyst til og ikke lytte til andre. Det er din forretning og ikke deres.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 21:33

Hey

Det er lidt et spørgsmål om hvad man vil med det. Hvis du vil gøre det lidt lettere på kort sigt så tror jeg du skal smide .dk ind i dit logo. Så kan du bruger det i banners osv når du skal skaffe kunder.

Hvis det er noget du vil begynde at brande som et mærke, og senere gå internationalt så ville jeg undlade .dk

Hvis ikke lige det var fordi du har konkurrence, dvs. andre med ligende navne, så ville jeg undlade .dk

gør op med dig selv hvad planen er på lang sigt, og beslut dig :)

Mvh

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:45

Jeg vil nu ikke sige, at det er ligemeget om der er et .dk i et logo.

Jeg synes at det kommer helt an på, hvilken forretning det drejer sig om. Hvis man fx har en webshop, og logoet skal smækkes på siden af bilen, hvorfor skal der så ikke stå "minwebshop.dk".

Hvis man så gerne vil henvise slutbrugerne til sin e-handel, så ved det jo ikke om det er dk/com/eu/nu osv. AppsAndroid kunne jo både være et .com og et .dk domæne.

Jeg synes nu du skulle beholde .dk i logoet. Men det er min mening. Ved ikke hvad andre mener? Wink

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:50

Tak for svarene. Det er ikke fordi jeg har konkurrence på navnet (kan være det kommer), men det er rart lige at få andres mening.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)