Udover jeg sælger frisørprodukter på nettet, så er jeg også frisør. Startede min salon op for 3 år siden. Lige fra starten har jeg udskrevet min bon'er / kvitteringer til kunderne, på groft sandfarvet genbrugspapir. Det er stadig DAGLIGT folk kommenterer på dem. Alt ser ud som hos alle andre, eneste forskel er papiret. Jeg har haft et par håndfulde kunder der kommer her første gang med veninde/ søsters / whatever's kvittering i hånden og siger "Håret var bare super, og så fik XX denne kvittering - Dette MÅ være godt/ anderledes bla bla". Derudover skiller den sig væsentligt ud i tegnebogen. Så jeg må sige at det GØR en forskel - også kvitteringerne ! :)
Som Steen skriver, så kan der være problemer med æ, ø og å i domæner, men jeg synes det er fede domæne navne, og ville helt sikkert købe dem, hvis det var mig. Men jeg ville også købe e-blaek.dk og eblaek.dk, og så viderestille hertil. Du kan se hvad Thomas Rosenstand's firma Concept Interest skriver om Domænenavne med Æ, Ø og Å.
Som Steen skriver, så kan der være problemer med æ, ø og å i domæner, men jeg synes det er fede domæne navne, og ville helt sikkert købe dem, hvis det var mig. Men jeg ville også købe e-blaek.dk og eblaek.dk, og så viderestille hertil. Du kan se hvad Thomas Rosenstand's firma Concept Interest skriver om Domænenavne med Æ, Ø og Å.
Tusind tak for linket. Det vil jeg da kigge nærmere på.