Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek-Danmark.dk er ændret fra top til tå & søger ny feedback.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Tandblegning Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, måske burde du tone logoet lidt ned. Det fylder ret meget på siden. Synes heller ikke, at banneret passer ind rent stilmæssigt...

MVH :)

Træt af gule tænder? Køb din tandblegning hos os og få flotte hvide tænder!

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 20:56

Skal se hvad jeg kan gøre ;) Hvilket banner mener du e-værksætter, for så vil jeg da godt se om dette også kan ændres?

Hvad synes i andre om www.tjekdanmark.dk?

Er der sket en forandring i den positive eller negative retning?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 13:42

Bump! Hvad synes i der skal ændres på hjemmesiden inden konceptet for virkelig tager fat?

Ikoner er f.eks. ved at blive designet og andre ting er ændret for at tilfredstille brugere som søger på hjemmesiden og tak til de der foreløbigt har hjulpet konceptet på vej med gode råd og feedback.

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:54

Skift den der m intgrønne ud med samme grøn som ved logo.

Brug Evt. fed skrift i boksene med S J F.

venligste hilsner fra 4060 Kirke Såby Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:07

Jeg kiggede på siden og opgav simpelthen at gå videre.

Det er så uoverskueligt og så meget tekst i samme farve og størrelse, at det flyder ud i hinanden, og også mange knapper på et så kompakt sted.

Gør dig selv den tjeneste, at få fat i en der har en smule forstand på design, og få vedkomne til, at tegne din hjemmeside på et stykke papir ud fra det du fortæller, der skal være af funktioner. Det behøver ikke være en professionel, det kan sagtens være en ven eller veninde der er kreativ og god til at tegne.

Slideren på forsiden skal også væk eller have en make over, det virker som en mærkelig gif-fil.

Det er ikke for at kritisere dig, men du har tydeligvis ingen fornemmelse for pageflow og grafisk design.

Positivt:

Konceptet er rigtig godt når det kommer til at fungere og der kommer indhold på siden. 

Du har ihvertfald en besøgende her der vil benytte din side i fremtiden.

Håber alt det bedste for dig.

Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 18:30

Vil give dig ret Fru hartmann, jeg har skiftet farven og retter det også på resterende sider. Ikonerne hvor du foreslår en bredere skrift bliver ændret helt, så der kommer et andet design på dem.

Daniel det er en god ide. Slideshowet har fået en make over, er det nye bedre eller skal jeg vælge en helt anden form for slideshow måske andre billeder? Jeg må tage en dialog med en bekendt omkring pageflowet og designet og se om det kan gavne hjemmesiden.

Det er positivt at konceptet og min idé interessere dig Daniel. Du og i andre er selvfølgelig altid velkomne.

Har i fornuftige aminoer ellers nogle gode inputs eller konstruktiv kritik som der kan arbejdes videre med?

De bedste hilsner

Lasse - Tjek-Danmark

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:41

Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg det lige så godt kunne være et loppemarked. Det virker som en rodebutik - der er ALT for mange elementer, de nærmest falder over hinanden og det er gDenerelt meget forvirrende at se på.

Design er en subjektiv ting siger man - alligevel kan de fleste godt se forskel på godt og dårligt design :)

Fra toppen:
Logo'et: Igen for mange elementer og det ligner efter min mening noget der ville fungere bedre på bagklappen af en speedway cykel. Det skal forenkles.

Hovedmenu:
Fremhæv de enkelte knapper - dog uden at bruge 800 farver.

Animation:
Teksten er svær at læse - og den virker amatøragtig.

Øvrigt indhold:
S J F - knapperne gør næsten ondt i øjnene. Nok mest fordi der er et hav af dem. En pull-down menu ville forenkle det. Alternativ: Vælg område først og derefter de aktiviteter m.v. der ønskes.

Konceptet:
Det er jo en virkelig god idé og der er helt sikkert et behov. Du skal nok få succes med sitet, hvis du ellers får styr på designet og hele tiden udvikler indholdet.

Beklager tonen måske er lidt hård, men sådan er kritik jo ofte :) Håber du i det mindste kan bruge lidt af det.

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 20:12

Hvad er det ved logoet der skal forenkles?

Hovedmenuen med knapper er blevet fremhævet som du nævnte Thomas. Animationen er også ændret hvis du tænker på slideshowet?! S, J og F ikonerne bliver ændret indenfor den nærmeste fremtid med nyt design.

www.tjekdanmark.dk og konceptet bliver løbende udviklet og håber da også snart at der er flere der er interesseret i at blive markedsført for besøgende.

Kritik lyder jo til tider håndt men tager det som positive råd til hvad der kan laves bedre ved konceptet og hjemmesiden.

Har i andre ting jeg skal tage højde for eller som i synes der burde ændres på hjemmesiden?

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 11:16

Bump! Nogle gode råd?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)