Tillykke med det! :-) |
Hej Martin
Det må være en kanon følelse at runde ordre nr. 1000
Håber du når at få mange tusinde flere.
Mvh
Søren
Tillykke med det! :-) |
Hej Martin Det må være en kanon følelse at runde ordre nr. 1000 Håber du når at få mange tusinde flere. Mvh Søren |
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
Kæmpe tillykke - Super flot gået! |
TILYKKE!!! Vi burde skåle i et glas champagne os 2! Jeg skåler for dit salg nummer 1000 - og så kan du skåle over lanceringen af mit eget projekt :) Fantastisk godt gået - :) |
Godt gået Martin |
Sweet.. Tillykke med det Nogle planer for expansion? |
Hej Martin, Interessant læsning. Nu er jeg godt nok forholdvis ny herinde på Amino, men min fornemmelse er også, at brug af siden her er noget nær det bedste man kan gøre for sin virksomhed. Spændende med dine overvejelser omkring at komme ind på et marked der allerede var ret "godt besat", men så skille dig ud ved at give mere værdi til kunderne. Det er en overvejelse der er værd at tage med videre! God vind fremover med projektet! mvh Tobias |
Mange gange tillykke - vi er kun på 250, men vi kommer efter jer gør vi :) |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Mange gange tillykke! :-) Altid fedt med postive historier :-) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Hej Martin Et stort tillykke herfra. Din historie er inspirerende og viser, at det kan lade sig gøre, hvis man bevæger sig ind med et nicheprodukt. Fedt! Min gamle nike-cap skal på pension, så kigger forbi en af dagene... Michael |