Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så rundede min shop faktura nr. 1000 - Det fandme dejligt! :)

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det! :-)

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 22:19

Hej Martin

Det må være en kanon følelse at runde ordre nr. 1000 Smile

Håber du når at få mange tusinde flere.

Mvh

Søren

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:28

Kæmpe tillykke - Super flot gået!

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:31

TILYKKE!!! Vi burde skåle i et glas champagne os 2!

Jeg skåler for dit salg nummer 1000 - og så kan du skåle over lanceringen af mit eget projekt :)

Fantastisk godt gået - :)

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 23:08

Godt gået Martin Yes Tillykke herfra...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14

Sweet.. Tillykke med det Nogle planer for expansion?

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 09:58

Martin Jensen:

Hej Tobias.

Jeg vil da med glæde prøve :)

En af mine absolut bedste erfaringer er klart Amino. Er du i tvivl om det mindste, så spørg til råds herinde, der findes absolut ingen spørgsmål der er dumme og det kan hjælpe dig utrolig langt. Uden Amino, var jeg slet slet nået så langt som jeg er idag. Jeg har fået rigtig meget hjælp fra utrolig mange kloge aminoer. Da jeg startede min shop, havde jeg kendskab til Computere, men langt fra så meget at jeg kunne lave det hele selv. Så Amino er GULD værd!

Derudover undersøgte jeg også markedet lidt og ja Caps sælges alle vegne, men de fleste har ikke et så stort et udvalg. Idag kan du selvfølgelig nok godt finde nogle på nettet, der har kæmpe udvalg osv. Og det er her du skal skille dig ud. De kæmpe store webshop med tonsvis af varer, har heller ikke mulighed for at give den kærlighed til kunderne, som de skal have før der er større chance for de vender tilbage på et senere tidspunkt og køber en varer igen.
Jeg gør meget ud af at give kunden en god oplevelse, en oplevelse hvor kunden kan mærke at man virkelig er der, hvis nødvendigt. Jeg giver altid et takkekort med ordren, lidt slik og en rabatkode. Det virker for mig og det holder på mine kunder. Jeg får rigtig god feedback fra mine kunder og deres oplevelse og mund til mund metoden er klart en af de bedste markedsførrings kanaler, for det sælger!

Jeg har som sådan ikke rigtig fortrudt andet, end at jeg ikke har taget mig en uddannelse indenfor faget. Evt. designer, programmør eller lig.n. Så jeg har kunne lave flere ting selv. For jeg vil gerne og har desværre ikke råd til at gå på uddannelse nu. Men måske en dag, hvis shoppen kommer til at gå bedre, så ved man aldrig :)

Jeg håber det var lidt guldkorn, i må endelig spørge ind hvis i vil vide noget.

Mvh
Martin

Hej Martin,

Interessant læsning.

Nu er jeg godt nok forholdvis ny herinde på Amino, men min fornemmelse er også, at brug af siden her er noget nær det bedste man kan gøre for sin virksomhed.

Spændende med dine overvejelser omkring at komme ind på et marked der allerede var ret "godt besat", men så skille dig ud ved at give mere værdi til kunderne. Det er en overvejelse der er værd at tage med videre!

God vind fremover med projektet!

mvh

Tobias

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 10:02

Mange gange tillykke - vi er kun på 250, men vi kommer efter jer gør vi :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:04

Mange gange tillykke! :-) Altid fedt med postive historier :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:17

Hej Martin

Et stort tillykke herfra. Din historie er inspirerende og viser, at det kan lade sig gøre, hvis man bevæger sig ind med et nicheprodukt.

Fedt! Min gamle nike-cap skal på pension, så kigger forbi en af dagene...

Michael

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)