Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

endelser i keywords, uden s

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke hvor meget hold der er i det, men jeg har opdaget, at ihvert fald google, Ikke medtager stammen af et ord, hvis det staves med endelsen s....

Når jeg skriver fx "skibets forstavn", så kommer den øverst på side 1 i google, men skriver man "skibet forstavn", så dukker den overhovedet ikke op...
Andre der har samme erfaringer, og måske bedre erfaringer med andre løsninger.. ?

Mvh Brian Brandt

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:31
Det har jeg ikke selv oplevet, og en hurtig test af dit "skibets forstavn" kommer hele første side på google med resultater med "s"
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:40
Google kan, i begrænset omfang, godt "forstå" forskellige former af ord. Men et 100% match vil stort set altid outranke et delvist match. Så hvis der er masser af relevante resultater på "skibets" så vil der sandsynligvis ikke dukke resultater op på sider med kun "skibet"
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:00
nu var skibets forstavn også bare lige et eksempel... (måske et dårligt et, sorry)...

pointen var bare, at "skibets" også dækkede over "skibet" ... for selvom jeg "teoretisk" søger efter "skibet" plus firma-navnet, så dukker det overhovedet ikke op i søgningen... men skriver jeg "skibets" plus firma-navnet, så dukker det op på første side...

Men hvad du siger, Mikkel, er at hvis der er nok resultater på "skibets", så tager den ikke "skibet" med i overvejelserne og undlader helt at vise resultater indholdene "skibet", "skib", "skibe" etc...?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:13
Ja, naturligvis. Hvis folk søger efter "skibets" er det mere relevant at vise resultater der matcher på dette frem for alle mulige andre bøjninger af ordet, synonymer eller varianter.
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:37

ja... nogle gange skal man bare lige bruge sin sunde fornuft... logisk tankegang har aldrig skadet... nogle gange bliver man bare forblændet af alle de gode råd som der kommer og glemmer at tænke selv..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:40
kunne man ikke bare lave keywords på både skibet og skibets?
har ikke så meget forstand på det endnu. Men vill det ikke give mening at jo flere jo bedre? eller hvad?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)