Hej. Kunne godt tænke mig at få feedback på min forum |
hvad kan man sige hvad jeg hurtigt kunne se på de første 10 tråden på dit forum var det mest kun et indlæg af hver bruger , der mangler meget motivere til folk bliver ved
hvad er forum om , det er ikke hel præcist ?
prøv motivere bruger til skrive længere indlæg og bedre point gives
ingen links til inaktive bruger
væk med intro tråden hej ny her og sådan skriver 5000 bruger måske kun 1 indlæg , det giver kun en mening det virker useriøse siden
frem mere dig som admin , du kan lave en ekspert blog på siden begynde selv lave flere lange indlæg og debattere med dig selv en anden svare igen med et langt svar igen , selv om der ekstrem mange trådene virker siden som om der er flere 1000 indlæg hejsa her er jeg og lige et links videre , der mangler derved en seriøse styring af siden , jeg tror ingen vil oprette massevis seriøse debattere så længe tæt ved 100% er et hejsa indlæg eller et reklame indlæg kun .
du må begynde slette bruger give advarlser massevis og belønne i høj grad de aktive giv dem links og karma stjerne giv dem egen blogs på siden kræv de har vist antal karma point og de har lavet et vist antal indlæg og har opnået en vist point status før de må det og jo bedre de er på forummet jo belønnes de 25 indlæg 1 stjerne du og har indlæg af point karma som godt kan fratage dem vist de bare er oprette for få den karma du skal køre en hård politik og gulerod der motivere