Hej Vil dette set-up virke: Man opstiller en stand på et stort kræmmermarked (Ho Fåremarked og Korskromarked besøges af RIGTIG mange mennesker), hvor man uddeler rabatkoder fra forskellige webshops. Prisen for dette (for webshoppen) skulle enten være baseret på en procentdel af det salg, som bliver registreret med den rabatkode eller som en fast pris for "markedsføringsydelsen" - dvs. eksempelvis kr. 2.000,- for en hel markedsweekend. Der er rigtig mange typer mennesker på de markeder, hvoraf nogle ville synes, at det var en underlig stand og aldrig ville handle på nettet. En anden type mennesker ville synes, at det var et sjovt tiltag, da de jævnligt bruger nettet til diverse køb. En helt anden type mennesker ville tage konceptet til sig, fordi de går benhårdt efter "den gode handel". Kan I se det for Jer og hvad synes I om det? Michael |
Hej
Det lyder som en interessant idé :-)
Det kunne jo være en kombination af uddeling af rabatkoder eller rabatkoder vist på standen som QR-koder.
Så kan nogle jo shoppe med det samme :-)
Mvh. Ken