Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af vareprøve fra England?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har forhandlet mig til rette med en leverandør af et produkt i England, men for at vælge den rigtige model har jeg fået lov til at købe tre vareprøver. Mit problem er, at jeg kan forstå på leverandøren, at han forventer, at jeg selv får nogen til at komme og hente pakkerne og transporterer dem til Danmark.

Det drejer som om forbrugerelektonik, og hver model er cirka på størrelse med en DVD-maskine og lidt tungere + emballage. Hvad koster det cirka at få dem hentet til Danmark, og hvem skal jeg kontakte for at få løst opgaven?

Lavpris
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 00:21
Jeg vil regne med at GLS vil kunne klare opgaven for dig, det vil nok blive lidt dyrt, fordi det kun drejer sig om 1 pakke..
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 08:35
Du kan også prøve med DHL eller TNT - begge tilbyder landevejstrafik over det meste af Europa, dertil selvfølgelig også UK.

Mvh

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 08:53
Mon ikke han har en fragtmand eller distributør han plejer at bruge. Det er jo nok nemmest for ham at arrangere det på din regning.
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:35
Tak for de gode tips, jeg spurgte leverandøren om han havde en fragtmand han ville bruge og selv lægge det på regningen, men han foretrak, at jeg brugte min egen fragtmand.

Så jeg ringede til GLS, de henter og bringer pakken for cirka 350 kr. + en dieselafgift, som vist var cirka 10% af fragtprisen, hvis jeg har forstået det korrekt.

Lavpris

Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:20
Hej Lavpris,

Såfremt der er tale om regelmæssig traffik, kan du  tage kontakt til UPS, TNT, DHL og få et tilbud på disse transporter.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)