Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RemouladeRikke Er stolt af at præsentere....... :D

Side 3 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget sjovt projekt, men det findes jo i forvejen: http://hjemve.dk/ .

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:07

Jesper Laugesen:

Jan @ Bare kom igang :)

http://www.kvalimad.dk/opskrifter/lav-en-surdej

Vi ( nok nærmest konen) bagte en del da vi boede i USA :)

Takker Jesper!

Alle os "fremmede" spørger efter det, jeg er ved at blive sindsyg af hvidt brød hehe

Køb ren argan olie her

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 11:16

Hey Super ide

syntes det er rigtig fedt at så mange er bekymrede for at du gør det rigtigt, men lad dig nu ikke slå ud af det,
hvis du skal have føderevar ind på lager om så det kun er for at pakke og sende videre skal nu nok tage fat i nogen og få en godkendelse til det, ellers er der vel en vej uden om .... ;)
det skal nu nok få styr på .

som andre skriver er det nok en god ide at skrive CVR nummer osv på sitet.

Syntes egentlig navn og site er ret godt til det foremå det skal bruges til, og er ret sikker på at mund til mun, og nogen link arbejde på sites for udenlands danskerer skal give dig nogle kunder,

men det er en niche men den slags kan nu også fungerer.

tror det vigtigste er at du ikke lytter for meget til folk der vil sammenline din service med alle andre webshops. ! de dein ydelse er ret unik.
jo der skal laves SEO men tror ikke det er der du får de store problemer da du nok er den enste der tilbyde denne service i DK. så lav dine tekster ordenligt og se hvor det bærer dig hen.

Jeg sad og smilte og kom med det samme til at tænke indsjæl med en god ide, synd jeg bor i DK

Godt gået !

Ha en fantastisk god dag !

Mvh Jacob

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:19

Jeg synes ideen er fin og jeg synes egentlig det er frisk med den personlig tilgang på siden mv. 

Dog synes jeg ligesom andre nævner at siden skal laves om. Her er et par punkter som jeg faldt over:

- Logo mangler

- Der er reklame på siden(virker amatøragtigt og mere som info side som lever af affliate)

- Jeg synes det er lidt træls siderne blot fader mellem hinanden.. Måske det også driller på nogle pc'er eller browsere?

- Dit budskab slår slet ikke igennem på forsiden. Der er for meget teksten og siden er for lang. Prøv at del det op fx 3 gode grunde og få en banner ind eller noget.

- Der bør nok være en formular da det virker for langsommeligt at man skal skrive til dig og så tager man den derfra..

Håber det kan bruges :-) Hvis du får lavet en wordpress side og får arbejdet med konceptet kan det måske være en fin biz.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:21

Hejsa,

Synes den virker rodet. Kunne du lave den mere overskueligt med menuen. Evt. lave en hvid baggrund?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej igen,

Jeg vil lige gøre dig opmærksm på følgendeside: http://www.lesdanois.dk/ Det er en side for udenlandsdanskere i central og vesteuropa.

Godt nok er det en 123hjemmeside, som Peter har lavet det i, men på trods af det, så har han stadig haft 600.000 besøgende og sender nyhedsbreve ud til over 4000 modtagere hver måned.

Jeg er sikker på, at hvis du snakker godt med ham, så kan du få lov, at få lidt gratis markedsføring på hans side, eller i hans nyhedsbrev.

Der rammer du ihvertfald lige ned i målgruppen.

Mvh

Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:09

Hehe måske kan jeg hjælpe dig? :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

;) Så må jeg jo bare gøre det bedre end dem ;)

Lidt konkurrence har aldrig skadet nogen... Tværtimod :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:19

Henrik:

Hejsa,

Synes den virker rodet. Kunne du lave den mere overskueligt med menuen. Evt. lave en hvid baggrund?

Det skal jeg nok lige få set nærmere på snart. Tak for feedback - Betyder ALT for mig :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:37

Daniel Sørensen:

Hej Rikke,

Hatten af for din idé - jeg kan sagtens se potentialet i det.

Men har jeg ikke ret i, at din hjemmeside er det der skal repræsentere dig og din forretning og være din handelsplads ?

Jeg synes derfor godt du kunne have investeret lidt ekstra i din hjemmeside.

For mig virker siden som en dårlig gratis løsning, som f.eks. 123hjemmesider osv.

Du kan jo for meget få penge, få en rigtig flot Wordpress hjemmeside med plug-ins der vil hjælpe din forretning gevaldigt.

En sådan Wordpress løsning vil du jo kunne få til et par hundrede det første år (jeg har selv 4 wordpress sider).

Der er lige før jeg vil tilbyde dig, at lave din side gratis (fordi jeg synes din idé er god).

Men hey, det er bare min mening, er der andre der vil byde ind med ris/ros til selve hjemmeside designet ?

Dbh

Daniel

Hej Jacob :)

Hvor finder jeg kvalificeret hjælp til feks at konvertere/kopiere min hjemmeside, til WordPress?

KRAM

Side 3 ud af 11 (103 indlæg)