Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for din mening, om denne reklame

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for din mening om denne reklame, jeg er meget i tvivl selv!

- På den ene side, kan jeg godt lide den gamle stil, og syntes den er lidt sjov. Og på den anden side er jeg ret usikker på om den virker.

Den skal hænge på et universitet, og bliver bare printet ud af en af skolens ledere, som vi har fået en aftale med.

- Så ingen professionel tryk eller noget.

Hvad syntes du?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:03

Det er bare noget jeg har strikket sammen hurtigt, så flueknepperi frabedes. Det er mere om det er noget du ville stoppe op og læse, og blive interesseret.

Mvh. Bertil Boisen / Unik.

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 02:06

Synes personligt at du skal ændre dit skråskrift til noget som er mere nemmere og tydelig at læse.

Desuden kan du måske inddrage billeder ind, som kan være med til at fremhæve dit budskab?

Ellers er den meget fin, selvom baggrundsfarven kan virke lidt for tungt og kedelig..

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 02:08

Overordnet en fin reklame, men jeg tænker lidt om tilbuddet ikke skal fremhæves lidt mere? Det er jo det, der er det centrale i reklamen. Dertil vil jeg mene, at teksten med tilbuddet muligvis ikke er så læsevenlig; og jeg tror ikke det bliver bedre på tryk. Min mening er, at på reklamer skal det være meget nemt at tyde, hvad der står.

Udover det så bed jeg lige mærke i, du sagde, den skulle hænge på et universitet. Jeg skal slet ikke blande mig i denne del, men har i en målgruppe her? Studerende vil jeg ikke lige umiddelbart sætte i jeres målgruppe, da alt jo gerne skal være så billigt som muligt der, og hvis der er nogle iværksætter-sjæle er det nok heller ikke lige det tilbud, der er relevant. Men hvad ved jeg - hvis I får det gratis / billigt er det jo fint alligevel. :)

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 04:33

Bertil Boisen:

Det er bare noget jeg har strikket sammen hurtigt, så flueknepperi frabedes. Det er mere om det er noget du ville stoppe op og læse, og blive interesseret.

Hvorfor har du ikke strikket længere?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 05:43

Ligner en reklame fra 50'erne Yes

Jeg synes den ser ok ud. Men tror ikke den ville fange ret mange unge mennesker. Jeg er dog langt fra ekspert inden for reklame Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:05

Christian Bundgaard:

Overordnet en fin reklame, men jeg tænker lidt om tilbuddet ikke skal fremhæves lidt mere? Det er jo det, der er det centrale i reklamen. Dertil vil jeg mene, at teksten med tilbuddet muligvis ikke er så læsevenlig; og jeg tror ikke det bliver bedre på tryk. Min mening er, at på reklamer skal det være meget nemt at tyde, hvad der står.

Udover det så bed jeg lige mærke i, du sagde, den skulle hænge på et universitet. Jeg skal slet ikke blande mig i denne del, men har i en målgruppe her? Studerende vil jeg ikke lige umiddelbart sætte i jeres målgruppe, da alt jo gerne skal være så billigt som muligt der, og hvis der er nogle iværksætter-sjæle er det nok heller ikke lige det tilbud, der er relevant. Men hvad ved jeg - hvis I får det gratis / billigt er det jo fint alligevel. :)

Ja jeg har tænkt det præcis samme med at det skulle fremhæves mere. Tak for det.

Ang. målgruppe: Vi havde bare fået en aftale i hus med et universitet, alt reklame er god reklame ;-)

- Vi tænker at der må være en del bloggere osv. Men ja, jeg regner heller ikke med det helt store kundeubytte derfra.

Jeg laver noget andet, det var bare lige en idé jeg fik, som skulle afprøves ;-)

Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:27

Hej Bertil

Umiddelbart syntes jeg at selve designet ser fedt ud ud. Roligt design der gør det let for mine øjne at opfange budskabet uden at blive forvirret. 

Du kunne måske overveje at give læseren en ide til hvad han kunne bruge dit tilbud til f.eks. "Skal du starte årets hotteste modeblog? Komplet wordpress hjemm..."

På den måde både fortæller du læseren hvad han kan bruge dit tilbud og måske sætter nogle tanker igang hos læseren som kunne "pirre" til at starte en blog.

Flueknepperiet (Sorry):
Jeg ville bytte rundt på de 2 tekstafsnit "UNIK. ER ET..." og så "Komplet wordpress hjemm..." således at selve tilbudet kommer op og stå under "Åbningstilbud".

Nu er du jo sikkert rigtig stolt af din nye virksomhed, men jeg ville nok fremhæve tilbuddet lidt ved at sætte font størrelse lidt ned på "UNIK. ER ET.." og droppe kursiven på "Komplet wordpress hjemm..." 

Som potentiel kunde er mine øjne først på hvad jeg kan få og hvad jeg skal betale for at få det... hvem du er kommer bagefter. Om du er nystartet eller ej er jeg egentligt som kunde ligeglade med... jeg forventer at hvis jeg er kunde hos dig er mit produkt iorden... ny eller ej.

Men alt i alt et lækkert roligt design der er indbydende.

Bare min mening.

Jimmie Østergaard
Reklame og Markedsførings strateg

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:41

Har ikke læst kommentarer eller andre indlæg så mit først håndsindtryk er: Føler mig henført til 50'er kommer til at tænke på den der cimber air reklame og noget outdated. Jeg så alligevel lige du vil have den op på universitetet - muligt det der retro har effekt, men dem jeg kender der går eller bruger universiteter (inkl mig selv) er godt trætte af at universiteter bliver associeret med noget gammelt og støvet - vi vil gerne ses som en aktiv del af fremtiden idet vi producerer fremtidens fundament i form af viden og nye produktionsmåder eller produkter. Vi er fremtiden ikke fortiden.

håber du kan bruge det :-D

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 10:59

Bertil Boisen:

Jeg har brug for din mening om denne reklame, jeg er meget i tvivl selv!

Jeg er også meget i tvivl. Koblingen til 50'erne er fin, men så bør den spille på noget humor. 

Det kunne f.eks. være: Skal din hjemmeside se sådan her ud eller ønsker du et moderne design? 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)