Hej Gitte Nogle forslag herfra: Den lilla farve er lidt voldsom - den kunne godt ændres. Du skriver, at VIP-kunder får altid 10% - der står jeg af. Jeg GIDER simpelthen ikke oprette mig som kunde i en webshop (uanset om det giver rabat, og her er det relativt små beløb, det handler om . Det skal være simpelt at handle i din shop Tænk også over, at menupunkterne under praktiske oplysninger fylder mere end menupunkterne under varer - det er lidt tankevækkende. Jeg ville også undgå at menupunkterne fylder mere end 1 linie. Mht. engros: Hvis du kan, så flyt log-in ind på en anden side, så den først kommer, når man har klikket på 'engros' i menuen. Der er masser af muligheder i Scannet shoppen med forskellige templates (jeg benytter selv scannet), så inden du overvejer at flytte, bør du prøve dig frem med forskellige templates og farvesammensætninger der. Læg også nogle flere varer ud på forsiden - brug fx muligheden for at have produkter i højre side. MVH |
Hej Kirtsen
Tusind tak fordi du har brugt tid på alt det. Du giver nogle rigtig gode ideer. Og ja, det er nemt at få tanken, at man bare skal væk fra den shop, når der er meget negativ omtale. Men du har ret....jeg kunne starte med at prøve at ændre designet. uden kunder i shoppen handler det jo også om økonomi og der er ikke økonomi til at købe en ny shop.
Jeg vil helt sikkert prøve nogle af dine ideer af og er superglad for dit input. Mange tak!
Hilsen Gitte