Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma på 18 år og stadig intet netsalg - hvorfor?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Hedeby Design Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft mit firma i 18 år. Har fysisk butik samt webshop. Webshoppen har udviklet sig henover årene...jeg har Dankort betaling, login funktion osv. Men...intet videre salg på shoppen. Hvis nogen har et par minutter til overs, vil jeg blive rigtig glad for noget konstruktiv kritik. Jeg synes jeg har spurgt alle jeg kender, men man får jo sjældent den ærlige og konstruktive kritik af venner og familie.

Så hvad synes I? Jeg skal lige sige, jeg er slet ikke it mennesker. Jeg har købt en shop skabelon og laver selv min side. Jeg kan ikke kode eller andet, men jeg kan arbejde rundt i skabelonen og elsker at sidde og redigere min side.

Jeg glæde rmig til at høre, vad jeres indtryk er.

På forhånd tak!

Mvh Gitte

 

Fra Aars
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig hurtigt at sende et link. Folk, der her på Amino ved noget om den slags plejer at spørge efter hvor butikken ligger: http://www.hedebydesign.dk/

Jeg går ud fra, det er din webshop.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan vi få et link :)?

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gitte


Jeg gætter på det er http://www.hedebydesign.dk du mener?

Nu ved jeg ikke om du bruger google adwords eller lignende til at få besøgende ind på siden?

Men et par ting jeg faldt over:

1) Få en grafiker til at lave dig et nyt og prof. design. Jeg ville aldrig købe i din webshop, fordi den ikke ser prof nok ud.
prøv at sammenligne dit design med andre online butikker der sælger smykker - jeg fandt lige hurtigt: http://hjortsmykker.dk/ og http://www.juliesandlau.com/Shop.
Begge de to vækker tillid når jeg kommer ind på dem, fordi det ser professionelt ud.

2) Less Is more - altså, drop Euro priser, drop engros handel etc. på shoppen. Gør det så let og brugervenligt som muligt for dine kunder. Lav evt. 2 shops, den ene til retail og den anden til engros.

3) Markedsføring, Markedsføring, Markedsføring - Som sagt ved jeg ikke om du bruger adwords eller andre online markedsføringskanaler til at få besøgende ind på din side, så du kan få noget salg, men kig på 1 og 2 først, da jeg tror du skræmmer en masse besøgende væk, der eller kunne have været kunder.

God søndag aften :)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke din webshop virker troværdig nok.

Måske skulle du finde dig et andet shopsystem, som er brugervenligt, og nemt at navigere rundt i.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kommer jeg lige med nogle gode tips, der måske kunne forbedre din webshop: 

1. Siden er ikke den flotteste rent grafisk, farverne er meget stærke. Og baggrunden ser heller ikke særlig proff. ud da man tydeligt kan se overgangene. 

2. Måske bør du overveje at få lavet en unik webshop, kan se du bruger en Scannet skabelon så vidt jeg kan se. Der er en masse på Amino som laver flotte og unikke webshops.

3. Du bør måske overveje at gøre farven i fodnoten lidt mere tydelig, så man kan læse dit CVR nummer mm. Da det giver mere troværdighed.

- Håber du kunne bruge det! :-)

Forsat god søndag!

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Hedeby Design Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er korrekt...tusind tak Embarrassed

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre folk med smykker kører typisk sort/hvid tema. Ikke at du nødvendigvis kan gøre det, men det er virkelig svært at læse teksten på din side på trods af den er alt for stor. Rød tekst på lilla baggrund dur ikke.

Gør teksten meget mindre og personligt ville jeg vælge en anden skrifttype.

Prøv for sjov find en tekst på nettet og kopier den ind på din side med din egen baggrund og skrifttype. Så kan du hurtigt se hvor svært det er at læse.

Ud over alt hvad der hedder design som alle andre også nævner, kunne de være sjovt at høre om du har tal på hvor mange der besøger din side, samt hvor de kommer fra?

Mvh

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har du lavet nogen form for seo så du kan komme højt i google uden adwords ??

se en af mine sider her og læg mærke til min url du skal have rene url.

http://malermoeller.dk/maler-koebenhavn

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha... først og fremmest

Der er så mange ting der slet ikke fungerer at - selv om man ville kunne se bort fra de mange liter lilla maling der er kastet på - potentielle kunder ville vende 180° og løbe skrigende væk. Jeg ved at det ikke er særlig konstruktivt, men min anbefaling er klart at finde en med web design egenskaber og betale dig fra det. Og anbefale dig at lytte til den person.

Du skriver at du ikke er til kode, men synes nu alligevel jeg vil informere; den er håbløs forældet og fyldt med fejl.

Er det en Scannet shop?

Som sagt - få fat i en der kan hjælpe dig med en splinter ny en af slagsen. Det behøver ikke at være så dyrt - og der skal ikke meget til for at lave noget der er 10-20 gange bedre. Der er fx et udmærket lille firma her der kan hjælpe dig billigmagento.dk

:) Kim

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)