Hej alle, |
Slet ingen der kan hjælpe mig :(
Hej alle, |
// Daniel Poulsen
Hej Daniel Hvad skal du brug hjælpe til ? Tøj er ekstrem tempo. Du skal ved hvad du laver og skal være sten sikker på dine ide. Mange brænder deres hårdt tjente penge på disse type eventyr . Det ville være bedre hvis du laver nogen dropshipping aftaler med disse firma og - markedsføre disse mærker her .Logistikken er ikke største problem - det er til og sælge dine tøj. MVH |
https://www.google.dk/search?sugexp=chrome,mod=14&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=import+af+t%C3%B8j+fra+eu |
Rolig Jacob, du svarer jo slet ikke på spørgsmålet. |
// Daniel Poulsen
Businessonly: |
// Daniel Poulsen
Hej Daniel Ja det er svært, hvis du ikke har et fantastisk mærke som alle kan se fordelen i. Hvis du regner med kæder skal du have pange med til markedsføring mv. Logistikken altså at få varerne hjem fra Italien eller hvor de nu lave - formodentlig i Kina - er det mindste problem. hvis du så har en supersælger kan du være sikker på, at supermarkederne (læs Dansk Supermarked) køber et eksemplar og får det så lavet i Kina til en meget lav pris fordi de kan/vil aftage et stort antal. Så det er svært hvis du ikke har mange penge og en afsætningskanal i forvejen - jeg har selv prøvet sammen med folk i Holland. Det er en stor opgave du har sat dig for. Men vil du det her så skal du få en prøvekollektion gå fra butik til butik hører deres mening og endelig skal du få dem til at lægge en ordre når du så har alle dine ordre skal du bestille og sælge. God fornøjelse og du må gerne kontakte mig - jeg har sat flere igang. |
Tak for svar Per. |
// Daniel Poulsen
Daniel Jeg kan ikkesvar hvis kæder ville har dine mærke eller ej -man jeg kan ikke se fordele i og sælge ren til kæder - De kan jo selvproducere hvad du kommer med + har fordele med markedkendskab,lokationer , har styr på indkøb og salg - Hvad er dine USP ? udover fed , nye mærker som ikke findes i vores lille land . Tænke på at du kommer til og levere noget i dag og vente med betaling til + 2 mdr. ie hvis du sæleger for 1 mil betaler du sikker 2% af dette til banken fordi dine penge ikke er kommet ind fra salg endnu - dine profit bliver jo mindre . hvor andet med og har webshop og dele dette med slut kunde giver mere meningen . |
|