Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af tøj

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg sidder lige i Italien på ferie, skønt.
Men så har jeg været inde i diverse tøjbutikker og kigge på tøj, og der har jeg fundet en masse mærker som vi ikke har i Danmark.
Så var det at jeg tænkte en mulighed i at importere det tøj til Danmark og sælge det, det var noget rigtig fedt tøj.

Men mit spørgsmål er, tror i det er til at importere diverse mærker fra italien og sælge det til tøjbutikker rundt i Danmark og så få dem til at sælge det til slutbrugerreglerne?

Eller er det ikke til at komme ud i butikkerne med?

// Daniel Poulsen

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Skrevet kl. 18:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Slet ingen der kan hjælpe mig :(

// Daniel Poulsen

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 18:59

Hej Daniel 

Hvad skal du brug hjælpe til ? Tøj er ekstrem tempo. Du skal ved hvad du laver og skal være sten sikker på dine ide. Mange brænder deres hårdt tjente penge på disse type eventyr . Det ville være bedre hvis du laver nogen dropshipping aftaler med disse firma og - markedsføre disse mærker her .Logistikken er ikke største problem - det er til og sælge dine tøj.

MVH

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:00

https://www.google.dk/search?sugexp=chrome,mod=14&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=import+af+t%C3%B8j+fra+eu

Læs selv lidt op på emnet, undersøg med producenter osv. 

Det er helt unødvendigt at bumpe sin egen tråd

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Skrevet kl. 19:32

Rolig Jacob, du svarer jo slet ikke på spørgsmålet.

Jeg spørger om det er svært at få det solgt til butikkerne, og i der er nogle der har erfaringer med at få butikker til at tage nye mærker ind.

Men du kan jo prøve at læse op på emnet inden du svarer en anden gang.
På forhånd tak.

// Daniel Poulsen

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Skrevet kl. 19:37

Businessonly:
Jamen det jeg godt kunne tænke mig at vide er om butikker i Danmark er villige til at tage mere ukendte mærker ind i deres sortiment? Og der snakker jeg mest fysiske butikker. Men webshops er også aktuelle.

Men som sagt spørgsmålet er om i tror at det er en umulig opgave at få tøjbutikker i Danmark til at tage mere "ukendte" mærker ind?

// Daniel Poulsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 19:49

Hej Daniel

Ja det er svært, hvis du ikke har et fantastisk mærke som alle kan se fordelen i. Hvis du regner med kæder skal du have pange med til markedsføring mv.

Logistikken altså at få varerne hjem fra Italien eller hvor de nu lave - formodentlig i Kina - er det mindste problem.

hvis du så har en supersælger kan du være sikker på, at supermarkederne (læs Dansk Supermarked) køber et eksemplar og får det så lavet i Kina til en meget lav pris fordi de kan/vil aftage et stort antal.

Så det er svært hvis du ikke har mange penge og en afsætningskanal i forvejen - jeg har selv prøvet sammen med folk i Holland.

Det er en stor opgave du har sat dig for.

Men vil du det her så skal du få en prøvekollektion gå fra butik til butik hører deres mening og endelig skal du få dem til at lægge en ordre når du så har alle dine ordre skal du bestille og sælge.

God fornøjelse og du må gerne kontakte mig - jeg har sat flere igang.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Skrevet kl. 20:07

Tak for svar Per.

Jeg havde også tænkt mig at få vareprøver hjem først, og derefter som du siger gå fra butik til butik og sælge collectionen.

Det var ikke kæder jeg var interesseret i i første omgang. Og så få oparbejdet en kunde grundlag ud fra det.

// Daniel Poulsen

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 20:44

Daniel

Jeg kan ikkesvar hvis kæder ville har dine mærke eller ej -man jeg kan ikke se fordele i og sælge ren til kæder - De kan jo selvproducere hvad du kommer med + har fordele med markedkendskab,lokationer , har styr på indkøb og salg - Hvad er dine USP ? udover fed , nye mærker som ikke findes i vores lille land .

Tænke på at du kommer til og levere noget i dag og vente med betaling til + 2 mdr. ie hvis du sæleger for 1 mil betaler du sikker 2% af dette til banken fordi dine penge ikke er kommet ind fra salg endnu - dine profit bliver jo mindre . hvor andet med og har webshop og dele dette med  slut kunde giver mere meningen .

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:15

Daniel Poulsen:

Rolig Jacob, du svarer jo slet ikke på spørgsmålet.

Jeg spørger om det er svært at få det solgt til butikkerne, og i der er nogle der har erfaringer med at få butikker til at tage nye mærker ind.

Men du kan jo prøve at læse op på emnet inden du svarer en anden gang.
På forhånd tak.

Jeg er helt afslappet... :)?  Synes bare det er en kedelig tendensAmino, at man skal føre sine tråde op, fordi man ikke lige kan få svar indenfor 30 minutter.. 

1) "Men mit spørgsmål er, tror i det er til at importere diverse mærker fra italien
og
2) sælge det til tøjbutikker rundt i Danmark og så få dem til at sælge det til slutbrugerreglerne

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)