Jeg købte forleden denne pose, da de havde den på tilbud i fakta, jeg troede jeg gjorde en god handel. På posen ses diverse nøder, kokos stykker og frugter.
Til min store skuffelse og ærgrelse, finder jeg ud af, at posen kun indeholder peanuts, rosiner og sådan nogle frugtstykker - og altså IKKE kokos stykker, mandler og andre nøder som vist på billedet.
Er det lovligt?
Firmaet hedder Snack Foods Aps, men kan ikke rigtig finde ud af, om hvor jeg kan klage?
Til min store skuffelse og ærgrelse, finder jeg ud af, at posen kun indeholder peanuts, rosiner og sådan nogle frugtstykker - og altså IKKE kokos stykker, mandler og andre nøder som vist på billedet.
Der står da ingen steder, at der er kokos i posen? Der står faktisk kun "nuts & fruits" / "peanuts, papaya, mango, pineapple & raisins"
Nu er billedet svært at se, men mon ikke du tager fejl af frugtstykkerne.. Ananas bliver som jeg husker det helt hvid i de poser, som jeg plejer at købe i netto.
Synes i hvert fald ikke, at det er en rimelig grund til, at skulle udsætte firmaet for kritik :)