Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske en dårlig ide?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Jeg overvejre at starte min egen webshop inde for lampe, verden af. 

Da min budget er lille, har jeg fået lavet en aftale med en super god leverandør som kan fragt, mine ordre dirket til kunden. Men problemet ligger i at: deres leveringtid er mellem 1-8 dage, da min leverandør er fra udlandet af. 

Så at ikke at skræmme kunderne væk fra shoppen af, pga leveringtid 1-8 dage. Så kunne jeg stikke dem en gavekort til shoppen par ordre på , vis antal kroner? Hvad synes i om det?

inkl fri fragt på

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:30

Hvorvidt man accepterer leveringstiden afhænger meget af produktet :-)

Ville du acceptere en længere leveringstid på en mælk?
Ville du acceptere en længere leveringstid på en bil?

Hvis du kan starte op uden omkostninger, så giv det et forsøg - evt. køb et mindre lager hjem. 

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 16:44

Tror ikke der er noget problem i dit koncept. Tror tværtimod det er perfekt hvis du vil prøve at have en webshop.

Du vil miste nogle få kunder på leveringstiden, men omvendt har du minimale omkostninger.

Hvis du har lamper som ikke kan fås andre steder har du slet ingen problemer. Hvis jeg ville have en lampe og ikke kunne finde den på de 2-3 andre resultater på google ville jeg ikke have noget problem med at vente.

I'd say go for it!

Mvh

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:49

Christian:

Hvis du har lamper som ikke kan fås andre steder har du slet ingen problemer. Hvis jeg ville have en lampe og ikke kunne finde den på de 2-3 andre resultater på google ville jeg ikke have noget problem med at vente.

Selvom lamperne skulle findes andre steder, så kan du altid slå dig op på andre parametre - service, udvalg, pris mm.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Hey

Jeg har oplevet hos kunder og netværk, at hvis der blot gøres opmærksom på at varerne er lidt længere undervejs, så er der ingen problemer.

Afhænger som der også skrives, om det er en 1 liter mælk eller en sportsvogn. 

Hvis produktet er unikt, og ikke lige kan købes andetsteds, så vil jeg da prøve ad, da det lyder til du ikke har de store udgifter forbundet med eksempelvis varelager.

/ Mads

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 17:03

Hvis man på forhånd er klar over at leveringstiden er som oplyst er det jo intet problem. Jeg tror ikke et gavekort på et par kroner, så hellere slå dig på nogle gode tilbud.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:23

Jeg mener heller ikke et gavekort er nødvendigt. 

Jeg synes dog det er et lidt stort spænd med 1 - 8 dage. Så ville jeg nok overveje i stedet at skrive 5 - 8 dage, og så overraske hvis det viser sig at gå hurtigere. Når du skriver 1 - 8, så giver du mig et håb om at den kommer hurtigt, men det håb falder til jorden, hvis der så går de 8 dage. 

Lang leveringstid er ikke nødvendigt et "stop"signal, så længe produkterne kan klare det. Som andre har skrevet, så er der jo lang ventetid på biler, møbler, og andre store ting. 

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 20:34

Som de andre også skriver så er det bare at komme igang og 1-8 dages ekstra leveringstid er ikke noget problem på en type vare som en lampe. Igen vil folk gerne vente hvis såfremt det er en særlig vare som de måske ikke nødvendigvis kan finde andet steds. Dog skal det siges at leveringstiden bliver mere og mere afgørende i kraft af den skærpet konkurrence ved generel nethandel, så prøv at se om du over tid kan få leveringstiden afkortet lidt efter lidt. Det vil kun være til det bedre for alle parter.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)