Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris / Ros til Broagerlands DykkerCenter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja så er vi så godt ved at være klar til at vise første udkast af vores hjemmeside.

Lidt om os:
Vi er et dykkercenter som sælger dykkerudstyr primært via butik, men synes det kunne være et interresant at prøve og sælge over nettet. Der er ikke så mange net shops inden for dykkerudstyr endnu (selvfølgelig pga. det er svært at prøve udstyret på nettet) og derfor kunne det være lækkert at være nogle af de første skud på stammen.

Vi har med vilje 3 valutaer selv om sproget kun er på dansk, da vi har en del uddenlandske leverandører som gerne vil kunne se priserne.

Shoppens design er forsøgt at holde så enkelt så muligt, og vise relevante tilbud samt anmeldelser på forsiden som den besøgende vil finde relevante.

Siden: www(dot)bldc(dot)dk (siden er pt. aktiv, så bestillinger er ikke fiktive)

Venter spændt på konstruktiv kritik  :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Anders!
Jeg tror ikke det er en dum idé at satse på det marked, specielt ikke hvis i er de første! Dykkerbutikker har vel været en succes i andre lande?
Mht. til siden så går jeg lige til sagen, personligt er jeg stor tilhænger af konstruktiv kritik, så håber du kan bruge noget af det ;)

Mit første indtryk, når jeg besøger bldc.dk, er at det er en ganske normal webshop, der (desværre) er bygget op omkring tidens trend og standarder. Det hele er plain og fladt, der er ingen dybde eller "spræl" i hjemmesiden. Den er bygget op i 3 (synes jeg) kedelige farver. Det eneste der kendetegner at vi er under havoverfladen er topbanneret.

Jeg ville:


  • Give sitet mere dybde, specielt farvemæssigt dvs. gøre det lidt mere levende of friskt. Nu hvor i er nogle af de første, så kan i ligeså godt sætte standarden.

  • Give sitet luft, bl.a. ved at øge linjeafstanden på sitet.

  • Tilføje rammer og ikoner


Jeg har lige hurtigt lavet en lille skitse, som indeholder noget af ovenstående.
Du kan se skitsen her

Håber du kan bruge / få noget inspiration til din shop.

God vind med projektet ;)

Mvh, Marc Falk

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

 

Tænk at I også lige skulle dukke op her..  Velkommen til Amino. Jeg håber at I får rigtig meget ud af det og jeg ønsker jer held og lykke med forretningen.. Og hils så lige din far, hvis han da ikke allerede kigger med  fra en "gammel" kollega...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker for de fine kommentarer - stuff vi virkelig kan bruge :).

Mht. til at gå ind på området dykkercenter skal det lige siges vi er en butik som har været kørende i snart 6½ år nu.. så selve butikken kører fint, det er selve web modulet som er nyt for os.

Vi er ikke de aller første men rundt regnet er det ikke mere end 5 seriøse på nettet ca. som ikke er destributører selv. (og de er kun kommet inden for 1 år - så ja vi er nye med dem )

Marc Falk > Damn er desværre ikke så hård til grafik, det der ser mega lækkert ud. Noget vi to måske kan arbejde videre på eller? ska vi ta' den i pm? 

Majbrit > ska' jeg nok huske ;)

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej



Siden er meget standart, det er som sådan også fint nok, men så kunne man måske pifte den lidt op ved brug af nogle lidt livligere farver (sagt selvom det mere eller mindre er gentagelse af marc kommentaren). Jeg dykker selv, og kunne godt tænke mig at når man kom ind på jeres side så fik man billeder i hovedet som gjorde jeg blev helt varm indeni og bare gerne ville under havet igen med det samme, det kunne simpelt nok gøres med et lækkert billede i banner (marcs forslag er tæt på, men det billede af jorden fjerner på en eller anden måde mine tanker fra det det drejer sig...)





Personligt bryder jeg mig ikke synderligt om jeres tilbud boks som kører ude i højre side, bryder mig ikke om det bare kører opad på den måde, måske det ville være bedre, hvis den bare skiftede mellem hvert billede med f.eks. 4-5 sek interval..



 

Alt held med det  !!!   :)


JacobN 





Side 1 ud af 1 (5 indlæg)