Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til prestashop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en som kan konfigurere min prestashop færdig. Prestashop er installeret og temaet er også installeret. Det jeg søger hjælp til er færdig konfigurering og siden op og køre 100 procent som webshop. Send mig gerne en mail helle_staun"@"hotmail.com hvor vi kan diskutere pris og omfang mm.

VH Helle

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 21:07

Hvis du har fået installeret prestashop og template er der faktisk ikke ret mange ben i det mere. Så skal du bare sørge for at få installeret den danske oversættelse, du kan vist finde den hvis du søger på google..

Dernæst kan så småt begynde at indsætte dine varer ind, redigere siden som du vil have det..

Selvfølgelig kan du også betale dig fra det, men det er også godt at selv lære det og lave det og dermed minimere omkostningerne ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 21:18

TheMaster:
Selvfølgelig kan du også betale dig fra det, men det er også godt at selv lære det og lave det og dermed minimere omkostningerne ;-)

Hej

Det Helle mener er, at hun bare vil have en til at hjælpe med at konfigurere nogle småting i backoffice, bl.a. driller menuen lidt, og det er bl.a. dét som der søges hjælp til, af en som har lavet en del PrestaShops tidligere - jeg har ikke så meget erfaring med det, når det først begynder at drille ift. backoffice justeringer.

(Kender Helle, og det er mig som har installeret PS for hende, samt templaten)

/Simon

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)