Jeg kan klart anbefale meebox.net , de tillader flere domæner på et webhotel og de er levere høj op tid god suport og service og et af markedste meste billige priser
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
ja de kan klart anbefales meebox.net bedre klare trafik og har mere op tid , jeg har før prøve gigahost.dk og mange andre meebox.net klarer det hele til den meste fair pris til alle mine behov
Men er stadig i tvivl omkring hvor meget 30gb trafik er.
har bare købt det billige til at starte med indtil jeg finder ud af alt det med skifte alle mine webhoteller osv der over og får en masse sider, også regner jeg med at kunne opgradere hen af vejen.
Lige en anden ting, hvor meget trafik er 30gigabyte når der ikke skal downloades osv ?
hvor tit downloader folk det på siden ser på disse billeder eller film , derved kan godt have læssevis af filer på siden vis ingen klikker på det trækker det ikke trafik , der er mange ting der kan gøre man bruger GB trafik , vis har et andet på siden , jeg har selv wordpress og ved visse plug in de trækker GB trafik men det kræver der er bruger på siden før de trækker trafik , men ved at optimere ens siden kan man få mere styr på siden