Hej Aminoer! Jeg har sammen med min mand lavet et groupon site. Vi føler os ret sikre på, at vi har gang i det helt rigtige og vi har mange groupon-ideer, som endnu ikke har set dagens lys. Nu er det så lige, at der er alt for meget arbejde og vi har hårdt brug for noget hjælp, da sitet er næsten klar til at gå i luften. Vi mangler derfor nogle partnere, som er med på at arbejde sammen med os. Primært mangler vi en udvikler med forstand på alle de rigtige ting så som php, java, jquery, mysql, seo, faceboot, twitter oma. Desuden mangler vi en lyrisk år, nogle supersælgere og måske også andre kvalifikationer, som vi endnu ikke har tænkt på. Jeg håber rigigt meget - og regner med - I kan hjælpe mig. Vi skal lave verdens bedste arbejdsplads! Vil du være med, - så skriv jaquecdm@hotmail.com. |
Hvis du mangler sælgere, skal du være velkommen til at skrive en besked til mig.
Jeg er p.t i gang med at blive uddannet til sælger, og det går rigtig, RIGTIG godt. Hvertfald med det ros og så videre, jeg får på min arbejdsplads.