Aloha! Jeg går med tankerne om at starte et nyt og spænende online supermarked, som skal gå i konkurrence med dem der er på market i dag. Men.. Hvordan ville I! Gribe sådan en ny sag an? Håber på lidt god respons. M.V.H Niclas Bruun |
Hej Niclas
Vil du starte et større seriøst onlinesupermarked, er opgaven noget større end hvad jeg vil tro at du kan køre som et bijob. Du kommer næppe til at kunne konkurrere med de store drenge, med et halvhjertet projekt, som du kun bruger et mindre antal timer på.
Enten ville jeg derfor gå hele vejen, med alt hvad dette måtte kræve, eller nedjustere mine forventninger og dermed i stedet holde fokus på et geografisk lille område. Når du allerede arbejder i et supermarked, kunne det gå være en idé at benytte selvsamme supermarked som udgangspunkt for dit online supermarked? Der har du allerede adgang til et stort sortiment, og kan derfor komme noget billigere i gang end du ellers ville kunne have gjort. Bliver det en succes, kan du jo altid rykke den del af forretningen over til egne lokaler.
/ Emil