Jeg søger samarbejdspartnere til driften af følgende projekt. Kommende samarbejdspartnere vil indgå i et partnerskab på samme vilkår som jeg selv med hensyn til andel af indtjening med mere - kan du se potentialet, så kontakt mig! Størstedelen af Danske grejbutikker er enten 100 % webshops eller delvist repræsenteret på nettet med webshops. Der udover findes de største og mest benyttede lystfisker forums også på nettet. Derfor er det ganske naturligt, at du i fremtiden modtager dine lystfiskernyheder på nettet. www.fiskeribladetfiskaren.no har bevist, at det kan lade sig gøre, og udviklingen viser også, at flere og flere er villige til, at betale for at få sine nyheder uanset hvor man befinder sig – via smartphones, e-tablets og den bærbare computer. Derfor går www.FishingWatch.dk i luften til efteråret, med 15 skribenter, jævnt fordelt i hele landet, så vi får opsnuset de vigtigste nyheder fra netop din egn. Da vi har ambitioner om at levere kvalitetsjournalistik, kræver det abonnement at læse de artikler der er håndskrevne af vores egne journalister. Et introabonnement koster 50 kr./md og er i samme prislege som et almindeligt fiskemagasin – vi leverer dog artikler hver dag og ikke kun 12 gange om året. Med et abonnement får du mulighed for at holde dig opdateret på de seneste nyheder indenfor lystfiskeri via FishingWatch.dk og vores ugentlige nyhedsbrev - uanset hvor i verden du befinder dig. Et abonnement indeholder:
På FishingWatch er det nemt for læserne at komme til orde. De kan indsender nyheder, rapporter, tips & tricks m.m. og vi ligger det op, så andre kan få glæde af deres viden. Der udover har abonnenter mulighed for, at kommenterer de fleste artikler og blogs – generelt vil vi integrere vores abonnenter i størst muligt omfang. Er du interesseret i projektet om Danmarks største/første 100 % online nyhedsmedie inden for lystfiskeri, så kontakt mig. FishingWatch leverer troværdige, uafhængige og aktuelle nyheder om lystfiskeri. Mvh Daniel Sørensen |
Daniel, hatten af for dit koncept - men før du kan tage penge for noget skal du have bygget indhold. Uden indhold gider ingen abonnere.
Dernæst lyder et split mellem 15 partnere som ganske lav indtjening som du får svært at lokke nogen med på.
Tredie punkt, hvordan vil du markedsføre det? Hastighed er vigtig så dine 15 skribenter hurtigt får afkast.
Min mave siger mig; det kræver stor tålmodighed.
Men held og lykke. Hvor stort er markedet? Er der 100.000 fiskere så 5 mio pr måned hvis du/i gafler alle. Så pøj pøj.