Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du arbejde med et nyt online medie?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger samarbejdspartnere til driften af følgende projekt. Kommende samarbejdspartnere vil indgå i et partnerskab på samme vilkår som jeg selv med hensyn til andel af indtjening med mere - kan du se potentialet, så kontakt mig!

Størstedelen af Danske grejbutikker er enten 100 % webshops eller delvist repræsenteret på nettet med webshops. Der udover findes de største og mest benyttede lystfisker forums også på nettet.

Derfor er det ganske naturligt, at du i fremtiden modtager dine lystfiskernyheder på nettet.

www.fiskeribladetfiskaren.no har bevist, at det kan lade sig gøre, og udviklingen viser også, at flere og flere er villige til, at betale for at få sine nyheder uanset hvor man befinder sig – via smartphones, e-tablets og den bærbare computer.

Derfor går www.FishingWatch.dk i luften til efteråret, med 15 skribenter, jævnt fordelt i hele landet, så vi får opsnuset de vigtigste nyheder fra netop din egn.

Da vi har ambitioner om at levere kvalitetsjournalistik, kræver det abonnement at læse de artikler der er håndskrevne af vores egne journalister. Et introabonnement koster 50 kr./md og er i samme prislege som et almindeligt fiskemagasin – vi leverer dog artikler hver dag og ikke kun 12 gange om året.

Med et abonnement får du mulighed for at holde dig opdateret på de seneste nyheder indenfor lystfiskeri via FishingWatch.dk og vores ugentlige nyhedsbrev - uanset hvor i verden du befinder dig.

Et abonnement indeholder:

• Adgang til de låste artikler på FishingWatch håndskrevet af vores egne skribenter.
  • Adgang til de låste artikler leveret af vores partnere.
  • Adgang til “ekspert bloggen” hvor profiler inden for lystfiskeri blogger om aktuelle emner.
  • Et ugentligt nyhedsbrev, der bringer den forgangne uges vigtigste nyheder og ekstra gode grej tilbud direkte til indbakken.
  • Gratis annoncer på “brugt markedet” til salg af dit overskydende grej/udstyr.
  • Upload af billeder til vores galleri.
  • Adgang til FishingWatch via mobilsite og e-tablet (kommer snart).

På FishingWatch er det nemt for læserne at komme til orde. De kan indsender nyheder, rapporter, tips & tricks m.m. og vi ligger det op, så andre kan få glæde af deres viden. Der udover har abonnenter mulighed for, at kommenterer de fleste artikler og blogs – generelt vil vi integrere vores abonnenter i størst muligt omfang.

Er du interesseret i projektet om Danmarks største/første 100 % online nyhedsmedie inden for lystfiskeri, så kontakt mig.

FishingWatch leverer troværdige, uafhængige og aktuelle nyheder om lystfiskeri.

Mvh

Daniel Sørensen

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel, hatten af for dit koncept - men før du kan tage penge for noget skal du have bygget indhold. Uden indhold gider ingen abonnere.
Dernæst lyder et split mellem 15 partnere som ganske lav indtjening som du får svært at lokke nogen med på.
Tredie punkt, hvordan vil du markedsføre det? Hastighed er vigtig så dine 15 skribenter hurtigt får afkast.

Min mave siger mig; det kræver stor tålmodighed.

Men held og lykke. Hvor stort er markedet? Er der 100.000 fiskere så 5 mio pr måned hvis du/i gafler alle. Så pøj pøj.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Skrevet kl. 12:11

Hejsa,

indhold er ikke noget problem, som sagt er der 15 skribenter, som levere indhold til sitet.

De 15 skribenter er dog ikke partnere, de er ansatte på en timepris for deres tekster.

finansieringen af disse skribenter skal primært ske via annoncesalg.

markedsføringen skal ske via annoncering på forums som 123nu.dk osv. Dernæst er der ved at blive lavet aftaler med danmarks fiskeriforeninger om, at medlemmer kan få ekstra rabatter på et abonnement. Markedsføringen af dette site er ikke så svært, da det er en koncentreret målgruppe vi har med at gøre og snakken løber hurtig inden for lystfiskeri. 

Men ingen tvivl om, at det kræver stor tålmodighed.

Jeg mangler dog bare personer der på ligefod med mig, hat kompetencer til, at være med til at drive mediet.

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Daniel,

Jeg synes det lyder rigtig spændende med et nyt nyhedsmedie inden for lystfiskeri. Har du undersøgt markedet helt til bunds? For jeg synes, der er et par misforståelser i din tekst.

Daniel Sørensen:

www.fiskeribladetfiskaren.no har bevist, at det kan lade sig gøre, og udviklingen viser også, at flere og flere er villige til, at betale for at få sine nyheder uanset hvor man befinder sig – via smartphones, e-tablets og den bærbare computer.

Det site du henviser til, er ikke om lystfiskeri. Det er om erhvervsfiskeri. Altså for folk der har penge på spil, og ikke bare nogle der er fiskeinteresserede. Så det er ikke helt sammenligneligt.

Daniel Sørensen:
Er du interesseret i projektet om Danmarks største/første 100 % online nyhedsmedie inden for lystfiskeri, så kontakt mig.

Der er altså andre fiskemedier, blandt andet www.fiskemagasinet.dk - som også gør det i nyheder. Så det er ikke helt det første. Og så er FW nok heller ikke det største, når det ikke er startet endnu.

Hvis du er interesseret i at vide mere om lystfiskerverdenen, så er du meget velkommen til at skrive. Jeg har været i branchen i over 20 år, og lavet mere end 150 tv-programmer om lystfiskeri fra rigtig mange lande rundt om i verden. Og jeg producerer stadig nye fiskeprogrammer - blandt andet fra Alaska til august :-)

Mange hilsner

Mads Hussing 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Skrevet kl. 21:25

:-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:42

Daniel Sørensen:

Hej Mads,

jeg kender udemærket til branchen og vi to har også snakket sammen før - uden succes.

Og ja der er Fiskemagasinet (din egen side) men det bliver slet ikke det samme.

Jeg er glad for dit syn på tingene, der er jo ikke noget ved, ikke at blive udfordret og få konkurrence når man starter noget nyt og stort op.

Mvh

Daniel

Hej Daniel,

Forrygende at vi har talt sammen :-) Hvornår har vi gjort det?

Du kommenterer ikke, at det norske site er et erhvervsfiskersite, og dermed ikke sammenligneligt.

Jeg synes dit site lyder spændende - og hvis det bliver gennemført, så kan det blive rigtig godt. Jeg tror det bliver svært at få en masse betalende kunder, lystfiskere er svære at få tegnebogen op af lommen på :-)

Men det er en spændende nytænkning, og det kan måske få åbnet øjnene for, at der skal betales for kvalitet. Ikke mange der skriver om lystfiskeri er journalister - hverken uddannet, eller arbejder som sådan - og det kan sagtens ses i teksterne i bladene og på nettet. Så hvis I kan ændre på det, så er det spændende.

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:24

Jeg hiver lige en ældre tråd frem, for jeg kan se, at man via Fishingwatch.dk nu kommer til GardenWorks. Det skulle ellers være den helt store lancering her i efteråret.

Hvad gik galt?

Mange hilsner

Mads

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Skrevet kl. 23:06

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:26

Daniel Sørensen:

Hej Mads,

www.FiskeNyheder.dk (det tidligere FishingWatch) 

pegning http://fishingwatch.dk/ den fungere ikke til fiskenyheder.dk , det er god i lave en 301 redirect , det vil fungere langt bedre end den nuværende løsning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)