Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på endnu et projekt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen amino.

Min nye hjemmeside taskeonline.dk, har været oppe i ca. 3 dage nu. Jeg ønsker nu feedback. Siden er lavet i wordpress. Planen er at siden nok skal sælges på et tidspunkt når den ligger godt i søgemaskiner, og har mange besøg hver dag. Men hvad synes i?

taskeonline.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 12:07

Kunne umiddelbart mene, at folk hurtig ville springe væk fra siden, grundet den forvirrede baggrund. ;)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 12:11

Det kan selvfølgelig være rigtigt. Men indtil videre har den gns. besøgstid været omkring de 7 min. hvilket jeg synes er nogenlunde land tid i forhold til at der kun er omkring 40 tasker lagt ind. Men prøver at kigge på det.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:12

Umiddelbart vil jeg også sige at du skal arbejde lidt med designet, specielt din wallpaper som ødelægger meget for din side. Det er meget generende og ville få mig til at skippe siden med det samme.

Hold det mere simpelt.

Just my 50 cent Smile

Michael Boenstedt

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 12:13

Det er ikke så meget feedback at give: Der er smidt et tilfældigt Wordpress theme op med en grim baggrund, uden noget reelt godt indhold.

De 7 minutter er ikke fra rigtige brugere (det er nok dig selv som kigger rundt), og det kommer til at falde væsentligt. Forvent 1.5-2.5 minutter på et sådant site.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 12:14

Den er meget rodet...

Få sat produkterne enklere op og fjern baggrunden.

Og lav evt. noget call-to-action så man hurtigt kan se hvor man kan købe den. Den ledte jeg længe efter.

Held og lykke med projektet.

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 12:16

Tak for de mange hurtige svar. Som i ved er det svært selv at se på sit eget site. Så er det jo godt vi har amino. Men jeg kigger på det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:24

ekstrem forvirrende baggrund der skrives mange mange gange taskeonline.dk

få lavet lange unikke artikler på siden om taske moden og om hvordan gå og hvem går med hvilken tasker aldre , køn , mode trenden typen denne taske passer til i og få nogle gode mode billeder på siden og gerne nogle videoer

du skriver dog både alle mulig tasker såsom om computer tasker , rygsække men der er der også forskel hvilken type aldre , men der mangler lige det der viser man ved en ekstrem masse , jeg ved godt lange unikke beskrivelser med lang grundviden koster tid at lave , så det er et stort projekt at få lavet siden rigtig god

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:31

Wandal.dk:

Det kan selvfølgelig være rigtigt. Men indtil videre har den gns. besøgstid været omkring de 7 min. hvilket jeg synes er nogenlunde land tid i forhold til at der kun er omkring 40 tasker lagt ind. Men prøver at kigge på det.

er det 500 unikke dagligt på siden eller 20 unikke besøgene dagligt som måske er meste folk der vil hjælpe dig og har de besøgene medført du har tjent nogle kroner som også er yderste relevant vel for dig om man er lang eller kort tid kan der være mange grunde til

vis det er gennemsnit besøgene og dit besøgene er lavt og du er lang tid på siden så er det nok meste dig selv og måske en et par venner der gerne vil hjælpe dig mere vil jeg tro , der gør du har en høj gennemsnit tid på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 12:44

Wandal.dk:

Okay, ja det er slf. okay, men kan dog blive meget bedre så, hvis designet bliver optimeret.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)