Hej Amino læsere. Jeg har igennem tiden skrevet nogle forskellige tekster for folk med hjemmesider, og tænkte nu at jeg ville lave en hjemmeside hvor folk kan bestille tekster, da det giver mere overblik både for køberen, men også for mig. Siden hedder iMezzo.dk. Jeg ønsker noget feedback på min nye hjemmeside, samt priserne. Det skal lige siges at der stadigvæk mangler nogle informationer tekster derinde, men hvad syntes i om designet og priserne? Virker det fair nok. Jeg er studerende på HTX Kommunikation/medie, og ved derfor noget omkring at fange forskellige målgrupper, og kommunikere med de forskellige segmenter som findes i de forskellige folkegrupper. Ris og ros modtages meget gerne. Har du noget som du savner ved hjemmesiden, så endelig sig det til mig så jeg kan få det rettet op. Siden var iMezzo.dk - Tak på forhånd |
Dine priser det kan jeg intet vide om , da jeg ikke ved hvad kontakter du har ,der jo forskel på om har kontakt til jp.dk eller det en eller anden blogs , artiklen database som ingen kender du har kontakter til.
husk dit cvr nummer i fodnoten på siden jeg ville også lave en kontakt side med alle standard info navn adresse , konto nummer og telefon nummer og gerne google maps kort vis du også tilbyder møder og vejledning .
jeg kan se i ikke titlen udnytter titlen fuld husk google viser op til 70 tegn nu og dit ligger du nummer 1 med nærmeste lige vel hvad så satse på nogle ord der siger noget om det du tilbyder.
social medier der kan jeg ikke se facebook især den er slået igennem danmark så den er rigtigt meget vigtigt da man hurtigt kan sprede man levere en god ydelse , men god også med google plus da den er blevet vigtigere nu .