Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på tekst samt backlinks leverandør, tak

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino læsere.

Jeg har igennem tiden skrevet nogle forskellige tekster for folk med hjemmesider, og tænkte nu at jeg ville lave en hjemmeside hvor folk kan bestille tekster, da det giver mere overblik både for køberen, men også for mig.

Siden hedder iMezzo.dk. Jeg ønsker noget feedback på min nye hjemmeside, samt priserne. Det skal lige siges at der stadigvæk mangler nogle informationer tekster derinde, men hvad syntes i om designet og priserne? Virker det fair nok.

Jeg er studerende på HTX Kommunikation/medie, og ved derfor noget omkring at fange forskellige målgrupper, og kommunikere med de forskellige segmenter som findes i de forskellige folkegrupper. 

Ris og ros modtages meget gerne. Har du noget som du savner ved hjemmesiden, så endelig sig det til mig så jeg kan få det rettet op.

Siden var iMezzo.dk

- Tak på forhånd

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:15

Dine priser det kan jeg intet vide om , da jeg ikke ved hvad kontakter du har ,der jo forskel på om har kontakt til jp.dk eller det en eller anden blogs , artiklen database  som ingen kender du har kontakter til.

husk dit cvr nummer i fodnoten på siden jeg ville også lave en kontakt side med alle standard info navn adresse , konto nummer og telefon nummer og gerne google maps kort vis du også tilbyder møder og vejledning .

jeg kan se i ikke titlen udnytter titlen fuld husk google viser op til 70 tegn nu og dit ligger du nummer 1 med nærmeste lige vel hvad så satse på nogle ord der siger noget om det du tilbyder.