Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på tekst samt backlinks leverandør, tak

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino læsere.

Jeg har igennem tiden skrevet nogle forskellige tekster for folk med hjemmesider, og tænkte nu at jeg ville lave en hjemmeside hvor folk kan bestille tekster, da det giver mere overblik både for køberen, men også for mig.

Siden hedder iMezzo.dk. Jeg ønsker noget feedback på min nye hjemmeside, samt priserne. Det skal lige siges at der stadigvæk mangler nogle informationer tekster derinde, men hvad syntes i om designet og priserne? Virker det fair nok.

Jeg er studerende på HTX Kommunikation/medie, og ved derfor noget omkring at fange forskellige målgrupper, og kommunikere med de forskellige segmenter som findes i de forskellige folkegrupper. 

Ris og ros modtages meget gerne. Har du noget som du savner ved hjemmesiden, så endelig sig det til mig så jeg kan få det rettet op.

Siden var iMezzo.dk

- Tak på forhånd

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:15

Dine priser det kan jeg intet vide om , da jeg ikke ved hvad kontakter du har ,der jo forskel på om har kontakt til jp.dk eller det en eller anden blogs , artiklen database  som ingen kender du har kontakter til.

husk dit cvr nummer i fodnoten på siden jeg ville også lave en kontakt side med alle standard info navn adresse , konto nummer og telefon nummer og gerne google maps kort vis du også tilbyder møder og vejledning .

jeg kan se i ikke titlen udnytter titlen fuld husk google viser op til 70 tegn nu og dit ligger du nummer 1 med nærmeste lige vel hvad så satse på nogle ord der siger noget om det du tilbyder.

social medier der kan jeg ikke se facebook især den er slået igennem danmark så den er rigtigt meget vigtigt da man hurtigt kan sprede man levere en god ydelse , men god også med google plus da den er blevet vigtigere nu .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 14:40

Jeg kan umiddelbart ikke se prisen på Bronzepakken

Du mangler også lige at nævne om priserne er eksl. eller inkl. moms

Ellers ser dine priser meget fornuftige ud. Jeg har bogmærket siden, da jeg godt kunne komme til at bruge dit tilbud her lidt senere Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 15:06

Tak for feedbacken.

Jeg har desværre intet CVR nummer endnu. Jeg skal nok lige få oplyst om hvilke backlinks der er tale om, og prisen på bronzepakken er lige røget sig en tur, den kommer selvfølgelig på.

- Kevin

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:56

Det er lidt mærkeligt/trist, at du, når du sælger dig selv som skribent, skriver tekster, der i den grad er fulde af fejl.

Eksempel:

Har du en blog som ikke er om dit private liv, men omkring nogle forskellige andre interesser, så vil jeg også kunne leverer nogle blog indlæg til dig. Disse tekster er kortere tekster, og derfor er det ikke særlig dyre.

For det første, så mangler der et komma efter "har du en blog". For det andet, så hedder det ikke "så vil jeg også kunne leverer". "leverer" skal i denne sammenhæng skrives som "levere". Der skal ikke tilføjes noget "r".

For det tredje, kan man ikke skrive "og derfor er det ikke særlig dyre". Der skal enten stå "og derfor er de ikke særligt dyre" eller "og derfor er det ikke særligt dyrt".

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:20

Hjemmeside er som sagt ikke released endnu, der skal læses korrektur osv. inden. Dette sker selvfølgelig også med de tekster jeg sælger

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03

Kevin Hansen:

Hej Amino læsere.

Siden hedder iMezzo.dk. Jeg ønsker noget feedback på min nye hjemmeside, samt priserne. Det skal lige siges at der stadigvæk mangler nogle informationer tekster derinde, men hvad syntes i om designet og priserne? Virker det fair nok.

Jeg faldt over titlen på din tråd, "Feedback på tekst..." og fik lyst til at give mit besyv med, men da jeg læser dit indlæg, virker det mere, som om du ønsker feedback på andet end tekster, specielt fordi der, som du skriver, mangler nogle tekster.

Mit førstehåndsindtryk er, at det er en flot hjemmeside. Den præsenterer sig godt.

Øverst til højre står der "Billige tekster - Blog, Anmeldelser, Artikler...". Det ser IKKE kønt ud med kommaer og store bogstaver blandet sammen! Pas på grammatikken.

I banneret står der: "Her på siden vil du kunne...". Det lyder, som om man engang ude i fremtiden MÅSKE vil kunne...! Hvis hjemmesiden stadig er på teststadiet, så skriv det hellere midt på banneret med en stor label: "Åbner August 2012" eller noget andet. Og lad være med at skrive "Her på siden...". Det er ok at anvende ordet "siden" i daglig tale med kunder, men ikke som præsentation af din hjemmeside.

Nederst står der: "Billige tekster samt kvalitets backlinks". Ret det til kvalitetsbacklinks eller kvalitets-backlinks! Vær opmærksom på din grammatik, hvis du vil skrive tekster på professionelt plan.

Jeg vil anbefale dig at få foretaget korrekturlæsning generelt. Var inde at læse på Blog indlæg - det skal være Blogindlæg eller Blog-indlæg - og her står der fx "...forskellige søgemaskiner og få indkluderet nogle..." - ret indkluderet til inkluderet! Har du købt Retskrivningsordbogen og bruger den flittigt? Der er flere andre smuttere på siden. Nederst på siden skriver du "Bestilling foregår i kontakt." - slet punktummet. Og hvor finder jeg "kontakt"? Der er en aldeles glimrende kontakt-formular i højre side, men ingen separat kontakt-side. Du kan evt. skrive Bestilling foregår via kontaktformularen.

Men en god start er det, synes jeg!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:06

Tak for den lange besked Poul. Igen teksterne bliver rettet fuldt igennemt inden release. Vil overveje den med august :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

Nåh, ok, jeg fik vist skrevet lidt for meget, for jeg ser nu, at Thomas allerede har været der, og at du selv skriver, at der skal læses korrektur.

Vær stadig opmærksom på din grammatik. Det kan godt være, at teksterne på din hjemmeside lige nu er kladder, men de fortæller altså lidt om dine skrivevaner, fx når du i trådens titel skriver "... backlinks leverandør". Ret det til eet ord evt. med bindestreg. MANGE mennesker skriver sammensatte ord i to ord, fordi de er i tvivl, men det er altså eet ord, og du må gerne bruge bindestreg (til en vis grænse).

Det klassiske eksempel er sporvognsskinneskidtskraber, som er eet ord! Ja, okay, det er et gammelt eksempel alene set ud fra, at sidste sporvogn kørte i Københavns gader i 1972...

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:57

Selvom siden ikke er færdig, så ruller ordrene ind og dette er jeg rigtig glad for :)

Gode referencer, læs deres kommentar i bunden på siden.

Er kommet frem til jeg også tilbyder support samt opsætning af Wordpress.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)