Min hjemmeside stinker, men virker dog. Jeg vil lave mig en ny side i wordpress. Er der noget i vejen for, at jeg i smug laver den nye på et andet ledigt domæne, som jeg har - og lader min oprindelige hjemmeside passe sit arbejde imens, for så bagefter at flytte den nye hjemmeside over, når den er klar. Jeg har klikket af og bedt søgemaskinerne om ikke at indeksere den nye side, mens den er under fabrikation. Hvis jeg sagtens kan gøre, som jeg har planer om - er der så noget jeg bør tage højde for undervejs?.
Så vidt jeg er orienteret vil den fremgangsmåde du skitsere resultere i problemer ift. opsætning af database mv. i Wordpress medmindre du holder tungen lige i munden ifm. flytningen.
Muligvis kan du omgå alle problemer ved at kalde databasen præcist det samme som url'en.
Så vidt jeg er orienteret vil den fremgangsmåde du skitsere resultere i problemer ift. opsætning af database mv. i Wordpress medmindre du holder tungen lige i munden ifm. flytningen.
Muligvis kan du omgå alle problemer ved at kalde databasen præcist det samme som url'en.
Måske er der nogle WP eksperter, der kan uddybe.
/Anders
Man skal ændre lidt i indstillingerne i forbindelse med flytning af en wordpress hjemmeside.
Database opl., installations url mm skal rettes, men det er ikke svært.