Hej aminoer Jeg er igen startet op som vinduespudser, havemand samt rengøring. Jeg var igang med det samme for 7-8 år siden, men tiden er jo blevet en anden og meget er sket på de mange år. Man hære tit ordet mødebooking via callcenter og betal kun for de møder de bokker for en. Men men men: Der er jo stadig langt fra man kommer ind til et møde og til man faktisk har et job på hånden. Dem der bliver ringet op har jo nok denne service i virksomheden i forvejen og så hedder prisen jo billigere end det de har eller man tilbyder noget ekstra for samme pris. Nogen siger vel også bare ja til at tage et møde for at se hvad vi tager for en opgave ? men ikke lige ønsker at skifte. Får jeg booket 50 møder skal jeg så forvente et møde giver et job eller hvordan ? Nogen der har erfaringer eller statistik over sådan en omgang ? Jeg har smidt nok penge ud igennem mit tid som iværksætter og ønsker jeg ikke længere at gøre :) På forhånd tak /Mikkel |
Hej Mikkel,
Jeg arbejde engang ved et telemarketing bureau, hvor jeg bookede møder for en kunde.
De betalte dog kun for de møder der efterfølgende blev til salg (no cure, no pay) - de betalte dog tilsvarende mere for de møder der blev til salg - men mon ikke det i sidste ende er det værd ift. at betale for en masse møder og bruge en masse tid på møder der ikke bliver til noget.
Det var McPhone telemarketing, måske de stadig har den løsning.
Mvh
Daniel