Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver mødebooking overhovedet resultater ??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er igen startet op som vinduespudser, havemand samt rengøring. Jeg var igang med det samme for 7-8 år siden, men tiden er jo blevet en anden og meget er sket på de mange år.

Man hære tit ordet mødebooking via callcenter og betal kun for de møder de bokker for en.

Men men men:

Der er jo stadig langt fra man kommer ind til et møde og til man faktisk har et job på hånden.

Dem der bliver ringet op har jo nok denne service i virksomheden i forvejen og så hedder prisen jo billigere end det de har eller man tilbyder noget ekstra for samme pris.

Nogen siger vel også bare ja til at tage et møde for at se hvad vi tager for en opgave ? men ikke lige ønsker at skifte.

Får jeg booket 50 møder skal jeg så forvente et møde giver et job eller hvordan ?

Nogen der har erfaringer eller statistik over sådan en omgang ?

Jeg har smidt nok penge ud igennem mit tid som iværksætter og ønsker jeg ikke længere at gøre :)

På forhånd tak

/Mikkel

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:55

Hej Mikkel,

Jeg arbejde engang ved et telemarketing bureau, hvor jeg bookede møder for en kunde.

De betalte dog kun for de møder der efterfølgende blev til salg (no cure, no pay) - de betalte dog tilsvarende mere for de møder der blev til salg - men mon ikke det i sidste ende er det værd ift. at betale for en masse møder og bruge en masse tid på møder der ikke bliver til noget.

Det var McPhone telemarketing, måske de stadig har den løsning.

Mvh

Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:20

Jeg føler mig meget overbevist om, at du kan bruge pengene bedre på AdWords.

Møder bliver typisk booket med virksomheder, der har en leverandør, de måske ikke er helt tilfredse med.

Leads fra AdWords er virksomheder, der aktivt har søgt efter dine ydelser og dermed må forventes at have et noget større behov.

Samtidig er dine landingssider ret skarpe, omend de godt kunne bruge en kontaktformular.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:58

no cure, no pay troede jeg kun dækkede at de fik et møde i hus og ikke selve kunden/opgaven..

har du ide om hvad prisen ca er for sådan en omgang?

Adwords konto har jeg ikke længere da der var problemer fra googles side, de mente ikke mine annoncer var efter deres regler og kan ikke få åbnet op igen

jeg ligger dog ganske fint på organiske søågniner

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 17:16

Hejsa.

Jeg har tidligere drevet et callcenter, hvor vi gennem to år fast bookede møder for et rengøringsselskab. Vi arbejdede på fast timepris og bookede kun de møder, der var vel kvalificerede, modsat måske andre bureauer, der får en betaling pr. møde. Så skal der jo ikke være mange købssignaler i den anden ende, før man booker mødet. Ved en fast pris pr. time er det naturligvis meget vigtigt at få forventningsafstemt undervejs og samle data op på alle de emner, der bliver ringet op. Men måske det var en alternativ vej at gå.

Jeg har i øvrigt lavet et indlæg og podcast om mødebooking, hvis du ønsker at få lidt flere fif :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 22:19

Hej

Hvis vi tager udgangspunkt i dit oplæg om at det skal være billigt.

Bruger du dit netværk?

Får du dine glade kunder til at anbefale dig til andre potentielle kunder? - du kunne evt give dine nuværende kunder en gratis vinduespudsning, hvis de giver dig en ny kunde.

Til at styre din hverdag kan du bruge en gratis booking kalender.

Få et trykkeri til at lave nogle flyers til dig, som du deler ud til fods. Du kan sikkert få en god pris, hvis du pudser trykkeriets vinduer.

Mvh

Holger

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:28

Hej Holger

Jeg bruger mit netværk alt hvad jeg kan :) Har fået lidt kunder den vej igennem, men har desvære ikke så stort netværk.

Jeg har fået lavet 2500 stk flyers som er igang med at blive uddelt i villaområder, dem jeg har snakket med siger dog de i forvejen får en del fra vinduespudsere :( Jeg har dog hver 10. polering gratis i forvejen :)

Jeg har også været ude i landsbyer med opslag om 30% rabat ved 5 husstande der bestiller samlet

/Mikkel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)