Man har vel lov at drømme 1. Købe mig et stort flot hus i Hasseris ( Aalborg ), med en stor baghave til mig og min kæreste. 2. Få anlagt en tro kopi af en japansk have med bonzai-træer, springvand og de der dyre japanske fisk i alle regnbuens farver hehe 3. Udvide min virksomhed til hele verden 4. Rejse rundt i hele verden 5. Købe boliger i Japan, Alaska, USA, Canada og England ( det er de steder, jeg gerne vil tage hen og slappe af ) 6. I henhold til punkt 5 købe et hus i enten Alaska eller Canada, hvor huset ligger i en dal omgivet af bjerge, søer og den dejligste natur. 7. Støtte kræftforskning 8. Gøre menneskeaben fri ( Gorillaen ), som har vist, at den ikke kun er drevet af sine instinkter, men også følelser. Hvorfor holde et dyr i fangenskab, som faktisk kan matche den normale menneskelige intelligens. 9. Jeg elsker at kigge på himlen og tænke på om der er liv, Derfor ville jeg bruge en masse penge på at få min egen store parabol i baghaven, hvor jeg kunne sidde og lytte efter liv i rummet, hehe. 10. Et af mine store forbilleder er Mark Zuckerberg. Så derfpr ville jeg gerne møde ham, og snakke forretninger med ham :) Mine ønsker er bare sat i vilkårlig rækkefølge, men det er noget af det, jeg ønsker med mit liv. Det kræver rigtig mange penge. Men jeg er optimist, og håber, at det på et tidspunkt lykkedes mig. |
Som udgangspunkt vil jeg mene, der er tale om ganske realistiske - undtagen punkt 8 - men usandsynlige mål. Dine personlige egenskaber kan så påvirke sandsynligheden i en positiv eller negativ retning. At du anser dem for urealistiske, trækker nok i den forkerte retning.