ja som i før har snakke om så skal det ikke bare blive en hyggeklub for det første har jeg ikke tid til en hyggeklub da jeg har nok at se til i forvejen så for mig skal det være seriøs hele vejen og være folk er har lyst til at arbejder og ikke bare vente på den anden laver det de skal.. men brænder for at få dette i luften..
men hensyn til hvad jeg har lyst til at arbejder med så er jeg meget åben og klar til at kaste mig ud i nåde nyt.. og selvfølig har jeg også et par ider men dem vil jeg ikke bare side her og smide ud til alle. syndes mere vi skal blive enine om hvor og hvornår vi mødes og tage resten der..
Må man spørge om hvorfor i spilder tiden på at snakke om at mødes det var da langt bedre i fik udvækslet ideer sådan i kunne underskrive evt aftaler når nu i skal mødes?
Det skal være et møde hvor der skal arbejdes seriøst for at danne et grundlag for en fremtidig samarbejde..
Vi har allesammen forskellige kompetenecer og færdigheder. Og når man danner teams er det bedst hvis alle laver det de er gode til og dermed få bygget et organisation op i virksomheden, som også Martin Thorborg fint beskriver det..
Så det møde vi kommer til at holde vil også gå ud på at kortlægge enhvers kompetencer og færdigheder overfor hinanden, samtidig med de projekter man har i tankerne og dernæst begynde så småt danne teams..
Ville i have noget imod en ung knægt som mig på 20 kiggede forbi? har en brændene trang til at komme igang med at iværksætte, men ved ikke rigtig hvordan man gør så kunne være fedt at starte noget stort op med andre der har erfarringen ! :)
Det bliver sjovt at se hvordan det her ender. Det kan trods alt ende som en solstråle historie.. På den anden side kan de også blive en akavet affære. Jeg vil gerne opfordre de indblandede til at komme med evt opdateringer :-)
Selvfølgelig er du velkommen, ligesom alle de andre . Eneste krav er at man er seriøs, og kan vise engagement når det hele starter.
Jeg har allerede efter jeg har fået oprettet dette indlæg fået et par stykker som jeg kan netværke med, som evt kan føre til et fælles projekt. Det vil tiden vise ;)