Jeg er en ung frisk fyr fra KBH området, som brænder for at sætte nogle projekter igang og få succes, men jeg mangler en eller flere partnere som kan være med i samarbejdet om at opbygge projekter med. Jeg kan desværre ikke finde en "Iværksætter-Partner" i min kreds, derfor har jeg valgt at søge en herinde fra. Jeg søger en som kan vise engagement og er iderig.
Jeg vil kort fortælle mine lidt om mine kompetencer:
Så hvis der er en som er frisk på et start må vedkommende kontakte mig, hvor vi kan drøfte mulighederne sammen. Projektet kan være alt mellem himmel og jord, og det er noget vi kan udvikle sammen.
Jeg har alt for længe tænkt over at starte noget op på nettet, men har kun været ved tanken. Men har sagt til mig selv at det skal bare være nu, ellers kommer jeg sikkert aldrig igang, da man jo altid finder på dårlige unskyldninger.
Jeg bor også i Kbh, er selv IT konsulent inden for klientplatformen.
Jeg er en iderig person som har hav af ide'er men uden udførelse et ide'er ingen ting værd.
Har du Nogen emner/ide'er du hellere vil arbejde på ?
Det er en rigtig god ide at starte noget op på nettet, især en webshop hvor e-handel har slået rekord år efter år. Så hvorfor ikke få en lille del af kagen og være med i opturen?
Jeg kender det godt selv. Man finder på nogle undskyldninger, og ideén dør efter et stykke tid, derfor lægger jeg meget vægt på ENGAGEMENT som er en nøgleord for mig. Har nemlig dårlige erfaringer med nogle partner som ikke kunne vise det engagement der skulle til for at få succes.
Jeg har ingen præcise emner/ideér som jeg vil arbejder på, det kan vi altid diskutere/tænke over og dernæst argumentere overfor hinanden om hvad og hvordan det skal være.
Så længe man har ENGAGEMENT & IDEER vil der altid være en vej mod succes'en..
Hvis der er andre som også frisk kan vi lave en "lille" møde og aftale nærmere..
Hvis du kan bruge en ung mand på 29 fra Århus der skal til at læse til markedsføringsøkonom/iværksætterlinien og derefter innovation og entrepreneurship på erhvervsakademiet til et eller andet, er du mere end velkommen til at kontakte mig.
Jeg har gang i et par projekter allerede og endnu flere idder på tegnebrættet - der er selvfølgelig et stykke vej fra Århus til KBH, men det kan jo være at det bliver aktuelt :)
Det lyder rigtig spændende, det du er igang med. Det havde selvfølgelig været super hvis vi boede tæt på hinanden, hvor vi havde mulighed for at ses et par gange om ugen/ måneden for at videreudvikle projekterne.
Det bliver lidt svært når man bor langt væk fra hinanden, men vi kan da stadig holde kontakten via skype, msn eller telefon og se hvad vi kan finde på sammen.