Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsource webudvikling

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi leder efter et godt sted at kunne outsource noget php udvikling i udlandet. Er der nogen der ved hvad en fuldtids udvikler med gode engelsk kundskaber, noget uddannelse og noget erfaring fra international virksomhed står i? - Vi skal bruge personen fuldtid i mindst 3 måneder måske længere til Connery.dk

Er der nogen der kan anbefale nogen gode steder, som har styr på tingene?

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 09:48

Er det ren php eller er det i kombination med et CMS

Jeg betaler lige nu 10 USD per time gennem et pakistansk firma. Jeg er meget tilfreds. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:56
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:25

Hvad hedder det Pakistanske firma og er det et godt arbejde de udføre,

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:28

Hey!

Jeg er sikker på, at jeg bliver straffet hårdt!

Meen, jeg vil gerne fortælle en lille historie.

I denne uge havde jeg erhvervsbesøg af en IT-konsulent fra Phoenix Arizona. Som I alle ved, så er USA og Europa i en svær økonomisk krise. Konsulenten fortalte hvorfor det er forkert at outsource i tider, hvor der er mangel på arbejdspladser lokalt. Udfordringen er, at mange virksomheder ikke er bevidste om den samfundsøkonomiske påvirkning ved at outsource, fordi man ofte skyder sig selv i foden, da man pludselig selv er arbejdsløs. Det er hammerdyrt for samfundet at håndtere mange arbejdsløse og arbejdsløse er ikke lige så villige til at bruge penge på ydelser og varer. Hvis vi bliver ved med at outsource så bliver totalomkostningerne i det lange løb enorme. Vi lever i nuet, hvor penge er Alfa og Omega.

God vind :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 10:42

GrN.dk - Logistik og regneark:

Hey!

I denne uge havde jeg erhvervsbesøg af en IT-konsulent fra Phoenix Arizona. Som I alle ved, så er USA og Europa i en svær økonomisk krise. Konsulenten fortalte hvorfor det er forkert at outsource i tider, hvor der er mangel på arbejdspladser lokalt. Udfordringen er, at mange virksomheder ikke er bevidste om den samfundsøkonomiske påvirkning ved at outsource, fordi man ofte skyder sig selv i foden, da man pludselig selv er arbejdsløs. Det er hammerdyrt for samfundet at håndtere mange arbejdsløse og arbejdsløse er ikke lige så villige til at bruge penge på ydelser og varer. Hvis vi bliver ved med at outsource så bliver totalomkostningerne i det lange løb enorme. Vi lever i nuet, hvor penge er Alfa og Omega.

VH. GrN.dk

Det er da fuldstændig rigtigt. Så lad os hyre danske ansatte til 7-900 kr. i timen og gå på røven, fordi de andre har samme ideer men deres arbejdskraft koster en 1/10 af din?

Du kan ikke indrette et samfund efter, hvad man burde gøre. Man må gøre det mest hensigtsmæssige og så må de mennesker, der er kommet i overskud finde de huller som så opstår, når verden forandrer sig.  

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:43

GrN.dk - Logistik og regneark:

Hey!

VH. GrN.dk

Hvis alle tog hånd om sig selv, så ville der være sørget for alle ... 

Hvis alternativet til outsourcing er mindre konkurrencedygtighed, så ville jeg klart foretrække overlevelse :-)  Synes din tanke er sød, men i praksis holder den ikke. Man kan også undre sig over dit eksempel med en konsulent fra USA, ikke fra Europa eller Danmark... 

Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 10:47

sheikhk:

Hvad hedder det Pakistanske firma og er det et godt arbejde de udføre,

Jeg er meget tilfreds. Men det afhænger vel af, hvad du skal have udviklet: http://nextgenesol.com/

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 10:54

Jeg vil anbefale dig IndoSoft.dk. Ejeren er fra Danmark, hvor i virksomheden er bosat i Indonesien. Dette gør det meget nemmere at kommunikere, og oven i det er priserne billige i forhold til hvad du ser i DK.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:22

Jacob Becker | jacobbecker.dk:
Man kan også undre sig over dit eksempel med en konsulent fra USA, ikke fra Europa eller Danmark... 

Det har du ret i. Hvis der var en dansker eller europæer, som kunne løse opgave, så ville vi have valgt vedkommende. Uheldigvis kan vi ikke alle være eksperter på samtlige softwaresystemer.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)