Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ligegyldigviden.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hjemmesiden har efterhånden været oppe og køre i noget tid og har omkring 25 nye besøgende pr. dag.

Jeg vil gerne høre jeres mening.

http://ligegyldigviden.dk/

Mvh

Patrick

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:40

Det første jeg bemærkede er at du opfordrer besøgende til at trykke på dine Google Ads, og det er i strid med Google´s regler så vidt jeg ved.

Mvh. Rune

Tilføj mig på Twitter

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 21:42

Hej Patrick. 

Jeg synes siden virker for rodet når jeg kommer ind på den, det er svært at se når man kommer ind på siden, hvad siden egentlig skal bruges til.

jeg ville gøre den mere læse venlig og lidt lysere i design. 

kun min mening, men håber du ka bruge det 

Hilsen 

Casper 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57

Hej Rune,

Du har garanteret ret, men det har alligevel ikke hjulpet en skid at have det på forsiden og opfordre, så google har ikke haft det helt store tab her. Hvis det er imod deres regler, skal det selvfølgelig ændres, og jeg vil kigge ind på sagen.

Hej Casper,

Det kan jeg helt sikkert. Hvad angår farve valg er der tænkt længe over hvilket farver der skulle bruges og det bliver som det er lige pt. Hvad ang. opsætning kan der garanteret godt være noget som skal laves om således det er knap så rodet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:12

lav anden tekst farve blå tekst farve til blå baggrund gør siden svær at læse , især vis sider steder med ikke verdens bedste lys.

siden virker som helhed for meget en farve så lav mere forskelligheder i farverne menuen og teksten og banner i en lidt større forskel end det er nu

overveje at få google plus på siden det nye social medie det kan betyde noget i seo især der er lidt gang i det

kontakt siden skriv dit navn og gerne der igen aldre altså grund info igen som der er på info siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)