Jeg ville klart beholde min shop, da jeg selv har startet den og banket den i vejret og er stolt af mit arbejde. Ville klart købe flere tusinde nye produkter hjem og ud konkurrere mine konkurrenter på den måde istedet for at opkøbe dem.
Ville nok også ansætte lidt personale, så jeg havde lidt mere fritid til at benytte nogle af de mange millioner :)
meeeeeen vinder nok heller aldrig de million beløb, men ønske tænkning er også dejligt :)
resten af de 100 ½ million kunne man give til de hjemløse i danmark og jeg kunne også tænke mig der er flere vindmøller i danmark mere alternative energi så det ville jeg også gerne støtte .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
der tror vis man gav 100½ million kroner væk til de hjemløse det får man gang i det social aktivitet omkring en så klart det vil skabe meget stor nyheder når man giver noget væk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg kunne hurtigt bruge de første kroner på 3 computere, et par gulvtæpper og en m/k til at hjælpe med at vaske et voldsomt lag nikotin ned af væggene - - alt sammen i de rum, jeg har fået lagt til mit teorilokale. Resten skulle jeg nok også finde anvendelse for - hen ad vejen
Jeg kunne hurtigt bruge de første kroner på 3 computere, et par gulvtæpper og en m/k til at hjælpe med at vaske et voldsomt lag nikotin ned af væggene - - alt sammen i de rum, jeg har fået lagt til mit teorilokale. Resten skulle jeg nok også finde anvendelse for - hen ad vejen
Er det i lokalerne til venstre du har fået tillagt lokalet derude på Boulevarden?
Har egentligt tænkt på, bliver det ikke små-dyrt at sætte nye klistermærker op på døren hver gang du starter nyt teorihold? :-)
Er det i lokalerne til venstre du har fået tillagt lokalet derude på Boulevarden?
Når man står med næsen ind mod køreskolen, er det til venstre, jeg har fået lokaler - altså over mod Prinsensgade.
Simon Greve:
Har egentligt tænkt på, bliver det ikke små-dyrt at sætte nye klistermærker op på døren hver gang du starter nyt teorihold? :-)
Nej det er ikke dyrt, for det er kun datoerne, jeg skifter. Da jeg fik ruden plastret til, bestilte jeg datoer til resten af året, så det er pænt overkommeligt.