Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være konferencevært på freelancebasis?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver du en virksomhed, hvor du kan afse en eller flere dage om ugen, hvor du efter regning kan arbejde for os som konferencevært. Du skal repræsentere vores virksomhed ud fra et fast servicekoncept og være vores forlængede arm og deltagernes faste omdrejningspunkt på vores konferencedag typisk på dagsmøder i tidsrummet 09 til 16. Arrangementerne afholdes på konferencehoteller. Derfor skal du være særdeles serviceminded, samvittighedsfuld og være villig til at tilegne dig vores servicekoncept. Du skal have kørekort og kunne stille bil til rådighed. Vi mangler især samarbejdspartnere i Midtjylland og i København. Det nærmere omfang aftales i forhold til din kapacitet og vores behov. Vi glæder os til at høre fra dig.

Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:37

Hej.

Det lyder spændende, det vil jeg gerne høre mere om. 

Jeg medbringer:

-Mange års erfaring med afholdelse og planlægning af møder; businessmøder, kurser, netværksmøder m.m.

-Et udpræget servicegen og styr på tingene til den mindste detalje.

-Vant til at være "på" - er velforberedt, loyal og tillidsvækkende.

-Evnen til at klare alle opgaver med et smil - også når der er travlt.

-Gode kommunikative evner.

Jeg er 33 år, bor i Århus. Jeg har eget firma og er fleksibel ift. arbejdstider.

Hvilken slags møder er der tale om, hvad er opgaverne i forbindelse med mødet?

Venlige hilsner,

Dorte Mikkelsen

dortekusk@hotmail.com

Fra Helsinge
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:24

Hej Bernhardt Strandstoft

Jeg har læst ovenstående med stor interesse og vil gerne byde ind med mine kompetancer til at arbejde for jer, som konferencevært i København.

Dog kan jeg blive i tvivl om det fortsat er aktuelt.? 

Glæder mig til at høre fra jer samt få mulighed for, at sende mit cv og ansøgning - så I kan se at jeg har de ønskede kvalifikationer til at udføre arbejdet som konferencevært.

Med venlig hilsen

Bettina Thagaard Thornberg

Owner of
Chamille Design

Tlf.nr. 26282191

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:45

Hej Bernhardt Strandstoft.

Jeg har lige set jeres annonce vedr. jobbet som freelance konferencevært. Jeg ved godt, at jeres annonce er fra sommeren 2012, men man har vel altid brug for freelancer? Jeg har læst fransk og idræt på Københavns Universitet, været guide på Carlsberg, skiguide i Frankrig, arbejdet og uddannet produktionsleder på Tv og film, som jeg har arbejdet med i 10 år og har de sidste 4 år været selvstændig (www.weshop.dk). Jeg er flydende i fransk og engelsk samt tysk på brugernivbeau.

Pt har jeg mulighed for at tage mere arbejde og vil derfor gerne vide om det stadig er glædende mht freelance konferencevært jobbene i København?

Håber at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Elizabeth Skytte

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:44

Hej,

Jeg bor i kbh og jeg er hostess-oversætter. Jeg kan køre og jeg vil gerne snakke mere om job. Du kan ringe til 27356745 eller skrive til giannoccaro@gmail.com

VH,

Antonia

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:16

hej Bernhard

- véd ikke om du hár fået bemandet opgaverne ?

- ellers, vil jeg gerne sprede budskabet i det midtjyske :-)

hilsner

Dann Sommer

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:07
Hej! Vi er p.t. Fint bemandet på Sjælland og på fyn. I Jylland tror jeg godt vi vil kunne bruge en eller to konferenceværter. Så jeg hører gerne fra interesserede på mail: bernh@seminarer.dk
V.h.
Bernhardt Strandstoft
Seminarer.dk
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 16:10

hej Bernhardt - fino - jeg kaster den lige rundt i nogle af mine netværk og forums, her i det jyske - hilsner Dann S.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 22:14

hermed rundsendt i et par regionale forums og netværk, og et par købstadsnetværk - hilsner Dann S.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)