Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsagt på jobbet og søger nye veje

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Hej alle kære Aminoer

Nogle af Jer kender måske lidt til mig, og andre kender mig slet ikke. Mit navn er Anders Helbo Sørensen, jeg er 25 år og bor lidt nord for Aarhus, i en lille by som hedder Hjortshøj.

I dag har jeg fået min opsigelse på min fuldtidsstilling som Disponent, grundet omstruktureringer i virksomheden. Jeg var Disponent for 3 Bog & Idé butikker i Aarhus, hvor jeg stod for alt indkøb, kampagnestyrring og lagerstyring for kontor- og papirartikler. Det var et job jeg var rigtig glad for, men situationen er nu den, at jeg må ud og finde nye veje.

Hvad har jeg lavet?

Jeg er udlært salgsassistent i ComputerCity, august 2009. Siden arbejdede jeg der som erhvervsambassadør og serviceansvarlig. I november 2010, startede jeg som Disponent for tre butikker i Aarhus (Viby, Risskov og Brabrand).

I august 2011 fik jeg momsregistreret min virksomhed, Helbo Media, som har kørt sideløbende med min stilling som Disponent. Her sælger - og designer - jeg websites, bygget op omkring WordPress OpenSource systemet, som de fleste af Jer helt sikkert kender.

I 2012 startede jeg projektet, Aarhus Innovation. Jeg har altid været fascineret af iværksætteri og innovation, og startede derfor også min egen virksomhed. Aarhus Innovation er et projekt som går ud på at sætte fokus unge, danske iværksættere.

Jeg har min egen blog: A-helbo.dk, hvor jeg skriver om mine erfaringer mht. iværksætteri, markedsføring, sociale medier, søgemaskineoptimering og meget mere.

Du kan se resten på mit CV her.

Hvad kan jeg finde ud af?

Jeg har altid haft interesse for IT/Computere. Jeg har tidligere siddet som serviceansvarlig hos ComputerCity i Aarhus, hvor jeg tog mig af alle reperationer, reklamationer, opfølgninger, faktureringer, tilbud.

I "fritiden" driver jeg virksomheden, Helbo Media. Jeg arbejder primært med WordPress OpenSource systemet, hvor jeg designer sider til kunderne. Derudover arbejder jeg med SEO og Sociale Medier som interesserer mig rigtig rigtig meget. Jeg ved ikke alt, men er ekstrem villig til at lære, og er meget lærenem.

De programmer/systemet jeg arbejder med...

• Windows XP / Vista / 7
  • Microsoft Office 2010 (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • Adobe Dreamweaver CS5,5
  • Adobe Illustrator CS5,5
  • Adobe Photoshop CS5,5

Hvad kunne have min interesse?

• Arbejde med Webshops
  • Arbejde med WordPress
  • Arbejde med SEO
  • Arbejde med Sociale Medier
  • Reparation og opsætning af IT-udstyr
  • Grafisk design til hjemmesider
Det kunne være fedt med 37 timers arbejdsuge, uden weekender, ellers er det også ok. Jobbet må gerne befinde sig omkring Aarhus.
Jeg vil ikke skrive mere nu, da der også skal være plads til noget indhold, ved en eventuelt jobsamtale.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med de kvalifikationer er der helt sikkert nogen "derude" der kan gøre brug af din erfaring og ekspertise. Tænker dog i farten at du måske ser nogle muligheder i et freelance sælger job her i sommer - med nogle ikke uinteressante indtjeningsmuligheder ifm. konceptet "Camilles Univers".

Se "freelance" på www.camillesunivers.dk

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:39

Lasse Burholt:

Med de kvalifikationer er der helt sikkert nogen "derude" der kan gøre brug af din erfaring og ekspertise. Tænker dog i farten at du måske ser nogle muligheder i et freelance sælger job her i sommer - med nogle ikke uinteressante indtjeningsmuligheder ifm. konceptet "Camilles Univers".

Hej Lasse

Jeg takker for tippet. Det kigger jeg da lige på. :)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:56

Eventuelt nogle andre, som har nogle bud? Har brug for al den respons jeg kan få, så hvis du/I har virksomhed i nærheden af Aarhus og mangler en medarbejder, så sig endelig til.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 12:03

Lasse Burholt:

Egentlig et fedt nok koncept. :)

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 12:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Anders

Hvorfor søge en arbejdsgiver, når du lan have hundrede?
Tag nu mod til dig og kom i gang som iværksætter. Det er jo det, du brænder for.
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 12:48

Bjarne Ravn:
Hej Anders

Hvorfor søge en arbejdsgiver, når du lan have hundrede?
Tag nu mod til dig og kom i gang som iværksætter. Det er jo det, du brænder for.

Hej Bjarne

Jeg forstår din udmelding, og jo, jeg brænder for iværksætteriet, helt sikkert!

Dog er min hjerne - åbenbart - skruet sammen på sådan en måde, så jeg har det bedst ved at have en fast indtægt om måneden, og samtidig kan drive min interesse ved siden af. Det lyder sku nok lidt underligt, men min hjerne er bare skruet sammen på sådan en måde. Det er skam ikke fordi jeg ikke tør, for det gør jeg. Men måske en deltidsstilling, eller freelance job kunne hjælpe på det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)