Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg ændre mit design ??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Tinas Hjem Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal ændre mit design

Vil i kigge på min webbutik www.tinashjem.dk og komme med kommentarer omkring design & funktioner ,det vil hjælpe mig i min beslutning. Jeg får gode kommentarer fra mine kunder men syntes selv at den trænger til lidt nyt - men det kan jo bare være mig da jeg jo kigger på den 1 million gange hver dag Smile

Hilsen Bettina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13

Hej Bettina.

Måske skal du ændre bannerne du har på forsiden. Måske en anden side baggrund, som ses ude i siderne. Behold gerne mønstret, men gør det måske lidt mere stilfuldt, som dit topbanner:)

Kontakt gerne mig, hvis du skal have hjælp til det grafiske.

- Kasper

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:42

Hej Bettina,

Min er personlige mening er at designet ligner noget der blev lavet på kanten af årtusindskiftet.

Hvis du vil være sikker på at kunne opnå en god performance i form a konvertering og det at give dine brugere en fed oplevelse, ville jeg klart opdatere designet.

Jeg håber det kunne hjælpe :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:37

et par råd her hvad du kunne lave ændringer ved siden

ændre i hvert fald ens titler hele siden igennem dem som vises til google og huske google viser op til 70 tegn nu

cvr nummer i fodnoten på siden det øger troværdigheden på siden.

overveje google plus på siden.

giv alle billederne titler og tags derved en chance  de findes i google billedet søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 16:50

Jeg syntes ikke det er nødvendigt endnu. Så skidt står det ikke til med dit nuværende design, det kan godt holde et års tid endnu.

Jeg syntes dog at menuen er uoverskuelig, især fordi alt er med stort. Jeg ville nøjes med at kigge på især venstre menu. Og så måske gøre forsiden lidt mere indbydende.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 16:54

Jeg synes godt du kunne lave noget lidt mere spændende på forsiden da den måske er lidt "kedelig" lige nu, eller virker lidt tom med tomme plads med hvid baggrund og røde tekst. noget som er mere inspirerende :) 

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Tinas Hjem Skrevet kl. 12:11

Jeg takker for jeres indslag

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:05
Hej Bettina!
Jeg syntes din header er utrolig flot, den blå farve passer godt til toppen. Men derefter synes jeg at siden bliver en smule kedelig ud. Her er mit forslag at du udskifter den blå farve midt på siden. :-)
Fra Padborg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:48

Jeg synes siden er nem og overskuelig , men den virker lidt kedelig. Som der tidligere er nævnt - Den store skrift i menuen kunne ændres, forsiden for blank og ikke særlig indbydende , og så er der noget ved de 2 forskellige slags blomster i banner og baggrund der virker lidt "forvirrende" og måske endda lidt konet...

Ellers en lækker side med mange fine ting :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:19

Det med design bliver hurtigt en subjektiv ting. Primært handler det om, at du har den rigtige konverteringsrate - er den for lav, giver det næsten sig selv du skal gøre noget ved det.

Da det er en DanDomain shop du har, vil der være naturlige begrænsninger i hvad der kan lade sig gøre at ændre, uden du skal have spenderpungen frem.

Hvis jeg skal komme med min subjektive mening :) Så vil jeg sige: Den side er godt nok blå. Det er nogle voldsomt store knapper du har foroven. Knapper og logoer er "uldne". Der er ingen produktbeskrivelser på undergrupperne - det giver mangel på SEO. Nogen ville måske sige, at designet er lidt "barnligt" og ikke virker specielt professionelt. Som andre har skrevet mener jeg, at det er et design der er en smule "gammeldags" - det havde nok været pænt for 10 år siden.

Håber du kan bruge mit lidt hårde indspark :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)