Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ET LIV HELT PÅ TOPPEN!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er vi: Et team i network marketing branchen, der netop har fået tilbudt at forstrukturere, et i forvejen meget stort selskab, i Danmark, Norge, Sverige og resten af Europa. Selskabet blev stiftet i Malaysia 1995. Selskabet fungerer optimalt i 28 lande, dog er det eneste europæiske land, Rumænien. Selskabet omsætter årligt for 500 millioner$ og har mere end 3 millioner distributører på verdensplan, samtidig er det 100% gældfrit. Visionen er at være i 100 lande i 2010 samt at bringe velvære og velstand til alle familier.

Hvad søger vi: Mennesker der kan se en fordel i at være med til at præge og udvikle dette firma i opstarts fasen. Mennesker der er fulde af gåpåmod, optimisme, vilje og vedvarenhed. Mennesker der ser muligheder hvor andre måske kun ser begrænsninger. Mennesker der gerne vil arbejde hjemmefra på tider de selv bestemmer. Mennesker der har de store drømme, men måske mangler planen for at nå dem. Mennesker der de næste par år, er villig til at gøre det ingen andre drømmer om at gøre, for at opnå det liv alle andre drømmer om at leve.

Du har måske tidligere erfaring med network marketing, dette kan være en fordel, men er ikke et krav.

Du kan se mere ved at bruge dette link: http://tinyurl.com/2kyaoj

Mvh

Søren Olsen

msn: storsvp@hotmail.com   

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:17
Kaffe fra Gano XL?
Deter iøvrigt helt utroligt så lousy sådan et tinyurl ser ud.. hvorfor køber du ikke et domæne og så linker til din Gano XL side med en URL direct...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Skrevet kl. 16:22
Hej Lasse.

Jep dette er kaffe og adskellige andre produkter fra Ganoexcel.

Med hensyn til tinyurl, har jeg ikke lige spekuleret så meget over selve udseendet, nærmere over virkningen:-)

Mvh

Søren Olsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:26
Dato: 11-06-2007 16:21:46
Forfatter: Ludox

Med hensyn til tinyurl, har jeg ikke lige spekuleret så meget over selve udseendet, nærmere over virkningen:-)

Mvh

Søren Olsen

Ja, det skræmmer folk væk, og gør dem irriterede.

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Skrevet kl. 19:01
Hmm det ved i sikkert bedre end jeg gør, det er dog indtil videre ikke min oplevelse, men uanset vil jeg da gerne takke for rådet:-)

Mvh

Søren Olsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:35
Jeg har selv brugt samme metode da jeg arbejde med Auto Surf og HYIPs, velvidende at folk skulle trykke på linket for at finde ud af hvilket koncept der var tale om, hvorefter der havnede en cookie på deres computer, og hvor jeg så kunne håbe på at de ikke slettede den inden de tegnede sig op.

Metoden virker rimelig godt, når der er tale om folk på sider som eks. Money Maker Group, men skal Du have gang i en Skandinavisk Network Marketing forretning, så drop det der latterlige tinyurl. Folk med erfaring fra branchen vil se på dig som en lallende amatør, og Du vil have meget svært ved at overbevise dem om hvorfor Du skal være deres sponsor hvis Du ikke engang tør stå ved din forretning, men i stedet gemmer dig bag et anonymt link (og det er sådan folk ser på det no matter what).

Ønsker Du at udstråle seriøsitet, så tal åbent om din forretning og brug argumenter i stedet for tinyurl links til at opbygge din forretning.

Tag mit ord for, at Du kommer tættere på de mere seriøse mennesker i branchen, og får en større forretning.

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Skrevet kl. 06:21
Det tager jeg så hermed dit ord for.....
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)