Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tilføjer jeg dette til Google??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

er der nogen, som kan fortælle mig hvordan jeg gøre nedenstående.

Jeg vil gerne have at min side har den udseende som ovenstående- dvs. den sidste linie "History of mobile phones mm." skal være synlig når man googler min side.

De kategorier i den sidste linie skulle erstattes med det, der matcher min business: Babytøj - Legetøj - Møblem osv.

MEN HVORDAN gør man det????

ANYONE??Wink

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40

Martina Salajkova Karim:

Hej allesammen,

er der nogen, som kan fortælle mig hvordan jeg gøre nedenstående.

Jeg vil gerne have at min side har den udseende som ovenstående- dvs. den sidste linie "History of mobile phones mm." skal være synlig når man googler min side.

De kategorier i den sidste linie skulle erstattes med det, der matcher min business: Babytøj - Legetøj - Møblem osv.

MEN HVORDAN gør man det????

ANYONE??Wink

Hej Martina,

Det bliver lidt lettere for mig og svare, hvis du fortæller hvilket cms/webshops system du brugerSmile.

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:48

Vores system er helt anderledes, alt er lavet ved Qquick it. Vi har ikke cms.

Du kan se på siden- www.babyjungle.dk og se, om du kan se dig ud af det...

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04

Martina Salajkova Karim:

Den sidste linje? Altså i meta description på Googles søgeresultatssider? Eller drejer det sig om et sted på siden :-)?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)