Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke så mange likes :( Hvas synes du om vores facebook side?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 09:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dette skal forstås konstruktivt:

Hvad får man ud af at like, udover at modtage spam (reklamer/tilbud) i sin nyhedsstrøm?

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:54

Fin side. Rigtig flot videopræsentation - få den evt. integreret på din hjemmeside.
Måske du kunne komme med flere videoer - som viser tips til hvordan man selv maler forskellige materialer. Hvordan bedst spartler gips m.v.

Bliv endelig ved med at lave reference fotos, som viser hvad du har lavet.

Dine tekster kan godt skrives endnu bedre, få evt. en ven el.lign. til at læse korrektur.

På din hjemmeside kan du måske fremhæve facebook-siden. Fx. med en like-boks, som også viser dine aktiviteter på facebooksiden.

Faktisk syntes jeg 81 likes er meget godt for en lokal maler..
Held og lykke med siden.

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 22:30

nope- synes at siden ser helt fin ud-:-)

Kiggede lidt paa logoet- meget flot lavet, men jeg synes at det ikke blander helt ind med billedet i headeren. Har du logoet paa siden af bilen som er i billedet?

Jeg ville proeve at lege med at tage at close up af logoet paa din bil, hvis du har det, og indsaette det i det lille billede. Paa den maade vil farverne "matche" paa begge billeder, og det hele gaa op i en hojere enhed- men det er noget jeg ville blive noedt til at lege med, og maaske komme til den konklusion at der ikke ser helt rigtigt ud- men saadan er der saa meget :-)

Gav dig et "like" i oevrigt :-)

Adam

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 22:57

Hej Daniel,

Jeg synes at du har en rigtig fin Facebook-side, og idéen med at du poster billeder af dit arbejde løbende er super god. Uden at vide det tror jeg det virker rigtig godt.

Din præsentationsvideo er af imponerende kvalitet når man tager din virksomheds størrelse i betragtning. Den er rigtig flot lavet - hvis du på en eller anden måde kunne få brugt den mere i din markedsføring ville det klart være at foretrække!

Som det nævnes længere oppe i tråden, så ville flere videoer heller ikke skade. Hvis du mangler en videoproducer der kan gøre dette for billige penge, så kontakt mig endelig. Jeg bor desuden selv i Aarhus.

Mvh

Tobias Ehlig

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 21:57

Mange tak for svarene, jeg vil reagere senere...

Mvh Daniel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)