Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence der giver 'likes'

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, fik lige den tanke at jeg ville udlodde en festivalbillet til Roskilde festival 2013 blandt alle dem der har liket min facebook side.

Synes i ikke det kunne være en meget god måde at gøre det på? er der nogen faldgruber her?

vh Thomas - festivaltips.dk

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

I teorien jo - i praksis er jeg ikke sikker på det. Har du tjekket facebookskonkurrence regler? Du må ikke holde konkurrencer i deres eget indbyggede system - det skal være i et tab / 3. partssoftware. Du skal huske på at du ikke må køre konkurrencer i statusopdateringer eller konkurrencer, hvor du skriver man skal synes godt om, kommentere eller dele din side, for at være med i konkurrencen.

Konkurrencereglerne kan findes her http://www.facebook.com/policies/?ref=pf

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for feedback - men hvis jeg udskriver konkurrencen på min side festivaltips.dk hvor der er en like knap?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må ikke betinge en tilmelding eller adgang af, om brugeren foretager en handling via en Facebook-funktion eller -funktionalitet, ud over Synes godt om-tilkendegivelsen på en side, indcheckning på et sted eller oprettelsen af forbindelse til din applikation. F.eks. må du ikke betinge tilmelding eller adgang af, om brugeren synes godt om et vægopslag eller kommenterer eller overfører et billede på en væg.

Reglerne er lidt tvetydige. Men under alle omstændigheder skal konkurrencen køres i en tab-applikation, eller direkte på din egen hjemmeside.

Der er direkte link her: http://www.facebook.com/page_guidelines.php#promotionsguidelines

Spørgsmålet er om man kan kalde det noget andet, som fx et give-away og så det er ok..

Men facebook forbeholder sig altid retten til at fjerne eller afvise sider af enhver grund, så det er jo ikke nemt at sige :p men altså, der er jo rigtig rigtig mange, der kører den med at udlove noget via likes af deres side, uden at der bliver taget nogen skridt imod dem.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:
Reglerne er lidt tvetydige. Men under alle omstændigheder skal konkurrencen køres i en tab-applikation, eller direkte på din egen hjemmeside.

som jeg var inde på oppe over i tråden, hvis jeg skriver på festivaltips.dk at alle der har husket at like min hjemmeside og som i forvejen har fundet frem til den ad organisk vej, vil automatisk deltage i lodtrækning om en billet.

På den måde får man likes der faktisk er interesseret og nok bliver hængende til at sprede budskabet om en fin informativ side.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)