Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Groft spørgsmål vedr. militærtjeneste!

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er godt nok 10 år gammel, men Sådan slipper du for millitærtjeneste er guld værd stadigvæk :-)
Jeg fandt den først efter min egen session, men trak da heldigvis frinummer dengang - og ellers havde jeg da seriøst overvejet af tage en luns af papirlappen :-D

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:34

Hehe, den side kendte jeg godt nok ikke til...men okay.

Jeg har bare nogle andre ting.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:51

Nicolai Lønne:

Den er godt nok 10 år gammel, men Sådan slipper du for millitærtjeneste er guld værd stadigvæk :-)
Jeg fandt den først efter min egen session, men trak da heldigvis frinummer dengang - og ellers havde jeg da seriøst overvejet af tage en luns af papirlappen :-D

hhahahaha Big Smile jeg kan næsten ikke stoppe med at grine, den var god!

Seriøst spørgsmål: findes der en tilsvarende effektiv guide til hvordan man kan sænke sin skat?

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:59

Se det ville være sejt !!!

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 01:29

Spis alle dine penge så skat ikke opdager du har tjent dem. Det er vel omtrent lige så effektivt!

Jeg spurgte sessionslederen (som i øvrigt kom fra "beredsskabsstyrrelsen" - med dobbelt r :)) hvad der ville ske hvis jeg spiste det nummer jeg netop havde trukket. Ja så ville jeg få tildelt nummer 1. Øv bøv. Godt der stod 34.263 eller deromkring.

Meningen med tjenesten har jeg heller ikke forstået. Hvad er det for noget at tvinge folk (læs: mænd) til ? Nu har jeg ikke været der, men dog undersøgt det rimelig grundigt, synes jeg selv. Hvad er det de tilbyder, som er så vigtigt, at vi skal tvinges til det?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 14:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har du ringet ind og sagt at du har fået fast job? Ofte kan man få den rykket med den begrundelse. Det lykkedes for mig!

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)