Engelske grossist virksomheder
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
21-06-2012 kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Aminoer.
Kender du nogle engelske grossist virksomheder/hjemmesider som sælger dagligevare produkter til kiosker?
Jeg har netop fået import tilladelse og regner med at importere engelske slik, sodavand og alt lækkert til vores lille kiosk i Odense.
Hvilke grossist skal jeg vælge så jeg kan finde ovenstående produkter uden den engelske tax?
På forhånd tak.
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Tilmeldt 23. May 08
- Du kan google dig frem til meget - Du kan være mere specifik omkring, hvad du søger af produkter Og hvorfor blander du engelsk told ind i billedet? Mig bekendt er England fortsat en del af EU .. Tænker du på moms ?
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
21-06-2012 kl. 23:13
Svar
Har prøvet at google, fandt desværre ikke noget.
Produkter er som sagt sodavand, slik og chips. dvs. dr pepper, skittles og lign.
Jeg mener moms ja.
Svar
Tilmeldt 3. Feb 06
Ravn
Skrevet
21-06-2012 kl. 23:40
Svar
Jeg har netop fået import tilladelse og regner med at importere engelske slik, sodavand og alt lækkert til vores lille kiosk i Odense
Úndskykd men hvad skulle ideen være i at importere vare fra England? Du skal jo alligevel betale dansk punkafgift af varene såsom sukker og fedt afgift samt enballage afgift.
Mvh
Ravn
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
21-06-2012 kl. 23:42
Svar
Yep. Der er dog en stor interesse af engelske produkter blandet den danske befolkning.
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09