Jeg starter mit eget internetmagasin op, som vil indeholde reviews, holdninger og nyheder(samfundsfagligt).
Jeg har allerede været så heldig at have en aftale i hus med Billigebutterfly.dk, hvor jeg skal anmelde nogle af deres produkter. Men jeg vil stadig lige høre om nogle herinde kunne være interesseret i at få deres produkter anmeldt? Lige fra smykker og ure, til elektronik.
Hvis i tager lykken, vil i få en plads på forsiden under anbefalede sites, og et link under hver anmeldelse!
Hvad indebærer det? At du vil have produkter tilsendt?
Hej.
Det indebærer at jeg skal have produktet tilsendt, hvorefter jeg sender dem retur eller beholder dem. Jeg vil nok kræve at beholde ca. 50% af produkterne som betaling:)
At rette uopfordret henvendelse af salgsmæssig karakter via en hjemmesides kontaktformular er SPAM.
At rette uopfordret henvendelse af salgsmæssig karakter via en hjemmesides kontaktformular, til en virksomhed som er reklamebeskyttet er direkte dumt og kan blive meget dyrt.
Iøvrigt:
har jeg ikke kunne finde noget som helst om noget som hedder 'Nutidsmagasinet' - ikke engang den e-mail adresse du har oplyst i mailen.