Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskunde eller privatkunde hos one.com?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, jeg tror ikke der er andet at gøre for mig, end at nærlæse hvad de forskellige udbydere har at byde på og så vælge den, der har mest at byde på til den billigste pris, men samtidig også har mange tilfredse kunder. Igen, tak for jeres svar!

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 15:51

Så mismodigt du lige pludselig lyder – med UniqueFree – er du en fri fugl – og kan hurtigt skifte udbyder af hosting, hvis førstevalg, mod forventning ikke skulle være tilfredsstillende.

Inden for hosting er det med så meget andet – vanes magt har stor betydning – hvis du spørger 10 forskellige om, hvad der er bedst, når man sammenligner pris/kvalitet, kan du godt for 5 forskellige svar. 

A.Winkel:
Tja, jeg tror ikke der er andet at gøre for mig, end at nærlæse hvad de forskellige udbydere har at byde på og så vælge den, der har mest at byde på til den billigste pris, men samtidig også har mange tilfredse kunder. Igen, tak for jeres svar!

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:57

Det var ikke meningen jeg skulle lyde mismodig, men hvis jeg gør, så er det mere fordi jeg står med et problem. Jeg skal uploade uniquefree via ftp til latestdot.dk (eller det tror jeg nok jeg skal?) Men det kan jeg simpelthen ikke finde ud af indtil videre. Jeg har downloadet filezilla. Er som sagt nybegynder og har ikke kendskab til ftp.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 19:56

Ja, du skal bruge ftp på latestdot.dk. Hvis du har problemer kan du bare ringe

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)