Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskunde eller privatkunde hos one.com?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg går med en lille iværksætter i maven og overvejer at starte en lille webshop. Jeg regner med at bruge UniqueFree til selve shoppen og få den hosted på one.com MEN...

Når man køber hos one.com kan man bl.a. vælge at blive erhvervskunde eller privatkunde. Jeg vil meget gerne lege/teste lidt med UniqueFree og one.com inden jeg momsregistrerer mig og får et cvr nummer, men hvis man vælger at blive erhvervskunde hos one, skal man opgive sit cvr nummer.

Så mit/mine spørgsmål til jer kloge hoveder er; Skal jeg registrere mig som erhvervskunde eller privatkunde hos one.com? Har det overhovedet nogen betydning hvad man vælger? Skal jeg bare starte med at oprette mig som privat og ændre til ehverv, hvis jeg "åbner" shoppen? (er det overhovedet en mulighed?)

Håber at i kan/vil hjælpe en nytilkommen, mvh.

Tilmeldt 20. Jun 12
Skrevet kl. 19:53

Er der virkelig ikke nogen aminoer der hoster deres webshop på one.com, der kender svaret? :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:16
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 29
Fra  Lukket virksomhed - slet Skrevet kl. 20:26

Opret dig som privat, og gem kvitteringen. 

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 13:31

Så vidt jeg husker, kan du hos one kun få en  MySQL.

Hvis du gerne vil lege lidt med tingene inden du beslutter dig, kan du f.eks. gøre det på http://latestdot.dk/. Det er helt gratis og du kan let køre en webshop der.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 13:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er du helt fastlåst på one.com? Jeg vil da gerne anbefale ex. meebox.net, da de på mange punkter overgår one.com... specielt på support.

Men op til dig selv. :-)

Tilmeldt 20. Jun 12
Skrevet kl. 14:05

Tusind tak for svarene allesammen, det hjalp mig videre. Jeg skal helt sikkert lige prøve latestdor.dk :)

Tilmeldt 20. Jun 12
Skrevet kl. 14:07

Jeg er ret sikker på, jeg vil vælge one.com, af den årsag at jeg har brugt dem før uden problemer. Men jeg er åben overfor andre muligheder. Jeg vil lige kigge lidt nærmere på meebox :)

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 14:14

Det er bare i orden, det er bare et forslag. Jeg har bare ikke specielt gode oplevelser med one i forhold til meebox, og det skal lige pointeres jeg ikke er andet end kunde hos Meebox; jeg har ingen interesse i, at du bliver kunde der. 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 14:18

Jeg har brugt ONE.COM i tæt på 10 år, og der er set fra min side ikke meget negativt at sige. Statistikken var bedre på min tidligere webhost som kostede ca 20 gange mere.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)