Hej alle aminoer Jeg har et spørgsmål, som jeg er sikker på folk herinde kan svare mig på. - Vi er to personer som går med ret seriøse tanker om at starte et internet baseret firma, dette er i sig selv fint nok. MEN, hvordan gøres det mest praktisk?? Hvis det skal være personligt ejet (som var den første tanke), hvordan gør du det så hvis man er to om det?? Der er da selvfølgelig planer om, at det skal videreudvikle sig til et aps, men vi havde håbet på at man kunne optjene noget kapital først, førend man smider disse penge i et aps. Hvad ville være det mest praktiske set med jeres øjne?? Venlig hilsen Kim Rasmussen |
Dato: 11-06-2007 09:01:49 Forfatter:Kim RasmussenHej alle aminoerJeg har et spørgsmål, som jeg er sikker på folk herinde kan svare mig på.- Vi er to personer som går med ret seriøse tanker om at starte et internet baseret firma, dette er i sig selv fint nok. MEN, hvordan gøres det mest praktisk?? Hvis det skal være personligt ejet (som var den første tanke), hvordan gør du det så hvis man er to om det??Der er da selvfølgelig planer om, at det skal videreudvikle sig til et aps, men vi havde håbet på at man kunne optjene noget kapital først, førend man smider disse penge i et aps.Hvad ville være det mest praktiske set med jeres øjne??Venlig hilsenKim RasmussenDette emne har være behandlet fornyligt... se mere her